Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder af ens døde hund.
  • #2   21. jan 2011 Jeg kan sagtens nyde billeder af min gamle hund nu, uden at begynde at tude. Men det er også lidt over 6 år siden hun døde smiley
    De første 3 år kunne jeg ikke.

• #3   21. jan 2011 antihero - Når jeg skrive nyde, så tænker jeg " Arh det billede kan jeg godt huske, det var dengang ...... dejlig tid" :o)

• #4   21. jan 2011 Når jeg ser på billeder af min gamle hund, det er 2 år siden jeg måtte aflive ham pga. sygdom. - Kun 1 år gammel :o(
    Jeg savner ham stadig forfærdeligt meget ..
    Men jeg kan godt kigge på billeder nu og tænke, "Det var dengang...." .. Og "Sikke skøn han var." "Dejlig hund" osv. osv. ..
    Men jeg savner ham stadig og kan stadig blive vemodig over at tænke på han ikke er her mere smiley
    Jeg skal kun se billeder af ham, når humøret er til, at man kan overskue at se dem smiley

• #5   21. jan 2011 Årh ... Nogle gange kan jeg kigge på billeder af Pache og blive glad og tænke på de gode stunder vi nåede og have .. Men det er sjældent jeg kigger fordi jeg stadig savner ham og ville ønske det var gået anderledes ..

Vi skal til og flytte , og i forgårs fandt jeg hans hundetegn ... Og så kom tårene frem igen og blev ved med og være der i flere timer .. smiley

• #6   21. jan 2011 Jeg har det lige omvendt. I starten kiggede jeg på billeder af min Basse-dreng næsten hele tiden, nu kan jeg næsten ikke gå ind på hans profil :o(

• #7   21. jan 2011 min gamle tervuern blev aflivet for 5 år siden jeg får sug i maven når jeg ser en tervuern,,og får tårer i ønene når jeg serhendes billeder men nyder dem alligevel hvis i forstå

• #8   21. jan 2011 Jeg ved egentlig ikke hvornår jeg gik fra sorg til at kunne nyde billederne. Det kom vist bare som en glidende overgang, tror jeg.

Men selvom jeg kan nyde billederne, savner jeg dem jo stadig helt vildt. Og det i sig selv kan godt gøre det svært at se på dem.

• #9   21. jan 2011 Jeg kan smile og tænke: dejlige vapser - men det er også henholdsvis 3 og 7 år siden.....og den ene blev 14 år - den anden 11 år - men det er da rigtig hårdt at sige farvel - også selvom vapsen er "gammel"....

• #10   21. jan 2011 Synes det er svært nok at se på min gamle hund, som desværre måtte få nyt hjem, men det er ikke sådan jeg bliver ked af det når jeg ser på billederne. Jeg får bare den der øv følelse indeni, som var det en fyr man ikke kunne få agtigt.

• #11   21. jan 2011 jeg mistede max på et split sekund, han blev kørt over, han skreg ,bang bang, skrækkeligt, nå men det var i sommers, nu kan jeg kigge på billederne og smile, nu har min søn lært at sige max smiley han savner ham også, jeg drømmer om ham, ja han gjorde noget ved mit hjerte, kan stadig blive utilpas , dårlig og ked af det (skulle stå og vaske indvolde og blod væk bagefter) han var fantastisk , du skal nok lærer det , men giv dig selv lov at være ked af det indtil da - det kommer med tiden smiley

r.i.p

• #12   21. jan 2011 me me me, det med at man ikke selv kan kontrolere det - jep, nikker genkendene til det - det kan gøre en sindsyg smiley

• #13   21. jan 2011 Jeg nyder Nanna´s billeder får altid et smil frem ved at tænke tilbage på vores gode år sammen.

• #14   21. jan 2011 Jeg nyder Nanna´s billeder får altid et smil frem ved at tænke tilbage på vores gode år sammen.

• #15   21. jan 2011 Jeg nyder at se billeder af min gamle hund som blev 14 gode år,
    bliver så hlad ved tanken om alle de gode år vi havde .

• #16   22. jan 2011 på max' profil er der en lille fortælling om regnbuebroen - læs evt den

Kommentér på:
Billeder af ens døde hund.

Annonce