919 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Når andre bruger ens billeder? Når andre bruger ens billeder?

Hmm faldt lige over et fotoalbum med en pige som viser billeder af hendes chihuahuas klædeskab. Og sørme om der ikke er nogle af mine billeder derinde. Hun er endda så dum at have taget dem fra min salgs annonce... Hmm hvad kan man gøre ved det. kan de at der er mange billeder som hun har taget andre steder fra...

Kan ikke skrive til hende fordi jeg er på hendes filter..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når andre bruger ens billeder?
  • #1   12. feb 2010 Ja kan da godt se at hun har taget dine billeder af din den sorte jakke...søde.

Ville da også bare skrive til Haérne. Kan se der er en som har skrevet til hende inde i hendes foto album, så det kan også være at hun sletter det, når hun ser det. For du kan jo ikke skrive, at du ikke vil have at du bruger hendes billeder, når du er på hendes filter.

Hun sidder dig på filter, men vil gerne bruge dine billeder... SJOVT...

• #2   12. feb 2010 selvfølgelig at du ikke vil have at hun bruger dine billeder... smiler.

• #3   12. feb 2010 Hehe jaa det er den sorte og den lyserøde..
    Og nej jeg er nemlig på hendes filter. Hehe

• #4   12. feb 2010 Ja i går var der også en der skrev om hun måtte bruge et af mine billeder. skrev nej, men hun gjorde det alligevel..

• #5   12. feb 2010 synes jeg så en tråd den anden dag, om en der havde kopieret nogle billeder og vidregivet, der blev der sagt at det måtte man godt, fordi man mister rettighederne når man oploder på HG, men ved ikke om det er rigtigt:-)

• #6   12. feb 2010 Er godt nok målløs over hvor mange der har oplevet det her! Gad vide om man, næste gang man keder sig, skulle begynde at lede efter billeder af sin hund. ..

• #7   12. feb 2010 Vi har prøvet det 2 gange med Alf og Borris,
    da var det billeder som man " lånte " på vores hjemmeside,
    og kender flere som har prøvet det.

• #8   12. feb 2010 Synes sku det er ringe...

Men hvordan har i lige præcis fundet ud af at der er nogle der "misbruger" jeres billeder??

• #9   12. feb 2010 må man få en pb..

mine hunde er åbenbart så grimme at ingen vil bruge deres billeder *gg*

• #10   12. feb 2010 Det er når der bliver oprette en ny bruger,
    vi er jo en del som kender hinandens hunde, så der bliver lige sendt en sms,

• #11   12. feb 2010 jeg kender ikke reglerne for dette,men det er sgu noget mærkelig noget at gøre
    M

• #12   12. feb 2010 min hund selena blev også engang oprettet herinde og en anden bruger påstod det var hendes hund.. Så bliver jeg sku godt nok tosset..

Jeg kan ikke skive til hende eller kontakte hende da hun har sat mig på filter, Men det skulle være slettet nu

• #13   12. feb 2010 Okey, på den måde...

Ja frækt er det sku...

• #14   12. feb 2010 Af hvad jeg kan læse under HGs brugerbetingelser, så mister man ikke ophavsretten på sine billeder ved at uploade dem herinde, men man giver naturligvis HG ret til at fremvise billederne.

Hvis man mister ophavsretten til sine billeder ved at have dem herinde, så kan jeg garantere for at Lias profil blev slettet med det samme. Jeg er free-lance kunster og brud på ophavsret kan virkelig få mig op i det røde felt.

HGs ophavsret betingelser:
    "Der er ophavsret på alle billeder.
    I forbindelse med oprettelse af billeder på siden, gives der samtidigt tilladelse til at billederne må vises frem på HundeGalleri.dk og benyttes i alle dertilhørende services.
    Alle billeder der lægges ud på HundeGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. Indgår der billeder som er markeret med ”copyright”, andre logoer eller lign. og brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver, vil det medføre slettelse af billederne og i grove tilfælde, slettelse af den pågældende profil eller fotoalbum samt evt. dertilhørende brugerkonto.

Benyttelse af ovennævnte billeder vil under alle omstændigheder medføre en advarsel og besked om at fjerne de pågældende billeder straks.

Billeder der af brugeren lægges på HundeGalleri.dk, forsynes automatisk med et logo tilhørende HundeGalleri.dk "

• #15   12. feb 2010 de er slettet nu. Metomica henvendede sig til mig. Og man må IKKE bruge andre folks billeder herinde.. Man bliver bare lidt irriteret, for hvis folk spørger har jeg som regel ikke noget imod at folk låner mine billeder hvis det er til noget seriøst..

• #16   12. feb 2010 du sender på en regning på x antal kroner gange x antal visninger til personen

Kommentér på:
Når andre bruger ens billeder?

Annonce