Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slanke foder...
  • #1   31. jan 2011 Jeg har gode erfaringer med Olivers Weight Loss.

Fodrer lige nu med RC Obesity, men er først lige startet på det.

• #2   31. jan 2011 Mette - jeg har før brugt rc satity support men min hund åd lort mens han var på det og han begyndte at klø meget i hans øre .

hvis du syntes godt om olivers hvordan kan det så være du skiftede til rc? smiley

• #3   31. jan 2011 Didde:

Fordi jeg har brugt Olivers så længe på Lotus at jeg synes at hun var "gået lidt i stå" og måske skulle der et nyt foder til?

Jeg forsøger mig lidt frem:-)

• #4   31. jan 2011 Olivers er god men bruger pt. Nutra Nuggets lite. koster også kun 350,- for 15 kg. super premium

• #5   31. jan 2011 Ja R/D fra Hills.! Hvad vil du vide??..:-) Det kan jeg garantere dig for at din hund vil tabe sig på..:-) Men vil foreslå at du kontakter en diætist fra KBH dyrehospital som vil sammesætte en foderplan til dig, og det koster IKKE noget..:-)
    Der er du helt sikkert i de rigtige hænder..:-)

• #6   1. feb 2011 Camilla - Jeg har snakket med Nina Bechmann som du skrev til mig i en anden tråd :), hun syntes både hills, rc og specifik var gode produkter, så det er derfor jeg spørger om folk har erfaring med nogle af dem. Min hund har fået rc satitey support, og det fungerede han slet ikke på.

• #7   1. feb 2011 Super..:-) Jamen så har du da noget at gå efter...:-)
    Jeg har ikke prøvet det på min hund, da hun ikke er overvægtig, men kender bare flere der i sammenråd med Nina, bruger R/D og det har hjulpet, derfor foreslog jeg det..:-)

• #8   1. feb 2011 Ja okay smiley Jeg er bare lidt bekymret for at give ham et af de produkter der er masse af korn og andet skrammel i, da han fungerede så dårligt på Rc. Men måske olivers kunne være en ide, syntes bare fedt indholdet er lidt højt af et slanke produkt at være.

• #9   1. feb 2011 Det er tit problemet at hunde ikke kan tåle korn eller kyllinge proteinet. Og efter som det er blevet et stort problem, så burde fodermærkerne også begynde at lave foder efter det.! Det samme gælder med skånekosten, der er osse masser af korn i og med kylling, og det duer ikke til min hund, og heller ikke til min venindes schæfer som lige nu er indlagt med blod i afføringen/tynd mave., og den har de sat på skånekost med korn i...:-( smiley Og sidst han fik skånekosten fik han osse tynd mave, så den er ikke let.!:-(

• #10   1. feb 2011 Jeg troede ellers kylling vavr noget af det bedste? :S Jeg har hørt okse og svine protein er der ikk mange der kan tåle, men aldrig kylling, der er jo næsten kylling i alt foder.

• #11   1. feb 2011 camilla - hvad fodre du så med?

• #12   1. feb 2011 DIDDE F:
    Årghh jeg har snart prøvet ALT..:-( Og hun er svær at knække med alt det allergi, men lige nu kører vi en streng plan efter råd af Nina Bechmann..:-)

For at finde ud af hvad det er hun evt reagere på, så skal vi lave udlukkelses metoden, som er KUN det nye foder i 6-8 uger, INTET andet.! Og lige nu foder jeg med Z/D LOW fra Hills Prescription, og det er et foder med kartoffel og kylling som proteinkilde, MEN kyllingeproteinet er hyrdolyseret hvilket vil sige at det er slået i stykker til omrkring 3000 dalton hedder det, så kroppen gendkender ikke proteinet overhovedet.! Og det gør jeg for at finde ud af om det er korn produkterne hun reagere på eller om det er proteinkilden hun reagere på.! Der skal så tilsættes olier på et tidspunkt, da der ikke er nok i foderet til allergihund, da det er vigtigt at huden får de rigtige olier. Nogle hunde kan tåle fiskeolie, nogle kan tåle planteoiler, så der skal vi prøve os frem, når de her 6-8 uger er gået.! Udlukkelses metoder gælder faktisk i alle tilfælde, hvis man har et problem med hunden og man skal skifte foder. For man ved jo ikke hvad det er hunden reagere på, når den får altmuligt forskelliget i form af foder, godbidder, rester..:-) Derfor rådfører jeg mig med uddannet folk i forbindelse med foder...:-):-) Så er jeg i de rigtige hænder.:-)

• #13   1. feb 2011 min voksne tæve der gerne sku smide et kilo eller to får light and fit fra acana som hun gladeligt spiser smiley

• #14   3. feb 2011 Både R/d, og Obesity, samt Specific crd er alle rigtig gode... Jeg har ihvertfald kun hørt positiv feed back fra vores kunder der bruger det.. Samt har min mor haft rigtig stor sucsses på Obesity ...

Didde F : rc satitey support er jo heller ikke som sådan en slanke fodder, men et vægtvedligeholdene fodder... Har dog aldrig hørt at de kære små har kørt så skidt på det som din`.. smiley

• #15   4. feb 2011 Belinda -. Nu er du forkert på den smiley

Satiety support weight management er til meget overvægtige samt grådeige hunde.

Prøv selv at kigge på deres hjemmeside smiley

• #16   5. feb 2011 Didde F - spørger du dyrelægen jeg bruger, samt vores konsulent fra RC , vil de sige at obesity køre du meget overvægtige hunde på ... og køre du hunde på der ikke har lige så meget overvægt ..satiety support
    satiety support er ikke lige så slankene som obesity, og kan derfor bruges som vægt vedligeholdene... Ligesom r/d fra hills er kraftigere end w/d fra hills.. Samt specifics crd-1 ( wight reduction og crd-2 weight controle ....

Du kan jo brue et vægtvedligeholdene foder i flere sammenhæng... Både til mildt vægttab og til at holde styr på vægten .... smiley

Kommentér på:
Slanke foder...

Annonce