{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Ååhh, jeg glæder mig... {{forumTopicSubject}}

.. til sæsonen starter igen..

Glæder mig til der bliver store udendørs udstillinger, og vi skal have hyggelige dage i hundenes tegn igen..

Jeg glæder mig til at hamstre foderprøver, købe ting jeg bare ikke KAN undvære, og til at gramse på alle de lækre hunde man ikke kan undgå..

Og så ærgrer jeg mig over at jeg ikke kan komme med til WDS i år.. Synes det var så hyggeligt et arrangement sidste år, og ville så gerne have været afsted igen.. Men det må blive 2012..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ååhh, jeg glæder mig...
  • #1   1. feb 2011 Ja, så lige lidt om messen i fredericia... Hvor stor en omgang er det?..

    Har du evt. et link..

    Overvejer om det er noget der er værd at køre over broen efter..


  • #4   1. feb 2011 Carina,
    jaa, ved der kommer i Hillerød, var ikke klar over den i Valby endnu..
    Men regner med at mig og F bare følger med, der hvor H nu befinder sig smiley hehe..

    Skal du med ud at kigge i år?..


  • #6   1. feb 2011 Nårh okay...

    Uuh, vi skal jo også se dig til HTM i år smiley så du må liiige sige til når du skal ud at præstere..
    Så kommer vi og gemmer os, så Caia ikke kan se os smiley


  • #7   1. feb 2011 Glæder mig også - det bliver første år vi skal udstille vores lækre basse, og har høje forventninger, da hans udseende er oversteget alt hvad vi/opdrætteren havde håbet på - så forhåbentlig vinder vi lidt med hjem smiley Nu skal bassen bare fedes lidt op, han er lige lidt for sporty ifh. til racen.. Glæder mig til at møde en masse andre lækre hunde med ejere.. Vælger at lukke ørerne til den snak der har været om snobberi til DKK-udstillinger smiley

  • #8   1. feb 2011 Nikita - kommer I til Hårlev med den fine dreng??

    Vi havde snakket en smule om at tage til WDS, men synes bare det ville være sjovere med en udstillingshund, og med Hazel kan det i aller højeste grad gå begge veje ;O)) Så nu må vi se..

    Men skal helt sikkert ud og kigge et par gange - og shoppe :O)) Der er altid mange lækre ting og gode tilbud :O)) Er eminent til at spendere en mindre formue på hunden(e) :O))


  • #9   1. feb 2011 Michélle - ærligt, så har jeg ikke så meget styr på planen endnu, da vi samarbejder med vores opdrætter/ven af familien angående udstilling - da han har udstillet bullere i 20 år, og har helt styr på det - og vi er bare nybegyndere.. Hvor ligger Hårlev? Kan da godt være vi tager afsted, hvis lysten melder sig - hvis det ellers ikke er meningen at vi skal smiley - Ved vi skal til Brøndby her i foråret og udstille smiley

  • #10   1. feb 2011 Nikita - Hårlev ligger ved Køge, hvis du ved hvor det er? Så vidt jeg husker er I her fra Sjælland og så er det jo ikke så langt som mange af de andre udstillinger ;O))

    Må være dejligt med et godt samarbejde med opdrætter især når man er helt ny indenfor udstillinger :O))


  • #11   1. feb 2011 Michélle - okay, jamen så er det da meget sandsynligt at vi dukker op smiley
    Ja, vores opdrætter er helt fantastisk og hjælpsom - også har han store ambitioner for Felix, og følger derfor så ivrigt med smiley


  • #12   1. feb 2011 Ja jeg elsker også alle de store ustillinger, for mig bliver det dog kun de 2 på Sjælland, synes det er for dyrt at tage til jylland bare for at kigge og bruge flere penge *LOL* Skulle jeg udstille var det noget andet smiley

  • #13   1. feb 2011 Nikita - det er sgu helt rart at høre om sådan en opdrætter :O))) Herinde hører man jo ofte om når det går galt - hvilket selvfølgelig skal frem i lyset - men det er da dejligt bekræftende at høre om de positive oplevelser også :O)
    Er sikker på at Feli er en rigtig lækker dreng - men jeg elsker jo også bare bullerne :O)


  • #14   1. feb 2011 Michélle - ja, han er super, vi besøger ham ihvertfald en gang om måneden, hvor han tager billeder og tjekker vovsen, og vi drikker lidt the, og snakker om hunden og spørger til råds, hvis der er noget.. Og selvfølgelig skal vi altid ned og kigge med det samme når han får hvalpe, så vi kan følge med i hvad der sker smiley
    Vi er så heldige at en skøn dame med et tvillingesæt på 6 år, som bor i samme lejlighedskompleks som os, også lige har købt en buller fra samme sted som os - som også bare er skøn. Vi har så ugentligt playdates mellem de to bullere, (ingen buller leger bedre end med en anden buller - er min erfaring), også skal vi passe den lille hvalp fra d. 12-14, så det er bare super hyggeligt smiley
    Håber meget på at se en hel del skønne bull terriere på udstillingerne - kan ikke lade være med at synes at de er de mest interessante..


  • #15   1. feb 2011 Nikita - det lyder vildt hyggeligt smiley Tror du har ret i bullere leger bedst med andre bullere - de har en meget speciel måde at lege på som kun de selv forstår :))
    For ikke så længe siden mødtes vi med Louise og Elmo - synes normalt altid der er gang i Hazel, men slet ikke som da hun legede med Elmo :O))


  • #16   1. feb 2011 Michélle - præcis, de får virkelig brugt noget energi sammen - den hvalp vi leger med er kun omkring 12 uger, og den hapser bare så meget Felix, jeg tror ikke at mange andre hunde ville finde sig i det, men for Felix er det bare leg, og hvalpen får lov til at hapse løs.. Felix mødte os hvalpen nede hos opdrætteren da hvalpene var 8 uger, måske kan han huske den lille hvalp lidt - han er ihvertfald meget fin med ham, nærmest storebror agtig, og lader den lille slippe godt afsted med hvad som helst smiley Derudover har vores underbo en stor, lækker bullmastiff, som vi også leger med næsten dagligt, og de leger også utrolig godt sammen - men det er mere fordi at mastiffen er så rolig og fattet, men Felix bare hopper rundt i ring og fjoller.. Man kan se på den der bullmastiff at han bare tænker "sikke en tosse, men vi kan da godt lege lidt alligevel", haha smiley

Kommentér på:
Ååhh, jeg glæder mig...

Annonce