{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Så gør da noget?! {{forumTopicSubject}}

I morges inden jeg skulle i skole, var jeg lige ude på vores sædvanlige morgen tur. Hundene sprang og var fyldt med energi som de plejer at være, efter en god nats søvn, jeg var heldigvis i god tid, og ville derfor gå et ekstra stykke med hundene ned til bageren og hente morgenmad. Da vi kommer op til krydset ser jeg pludselig en Collie spæne i fuld fart hen i mod os. Af ren og skær angst stopper jeg op, og holder mig for øjnene, da den lige skal krydse det trafikerede kryds der er imellem os. En forbi passerende der nemt kunne have snuppet hunden i halsbåndet i forbi farten, kigger på mig og og trækker på skulderne. Af ren og skær angst råber jeg over vejen til manden: " Så gør da noget!? " , Han vendte sig ikke engang om og gik bare videre. Da hunden endelig får passeret vejen og løber med logrende hale hen til Robin og Heiko. Jeg smiler lettet og tager fat i hundens halsbånd, spæner Robins snor på, og tager Robin under jakken. Mit hjerte hamrede, var så bange, tror jeg var gået ud af mit gode skind hvis den hund var blevet kørt over lige foran mig.

Jeg kiggede på navne skiltet og fulgte Jago hjem (som den hed), ejerne var meget glade og gav mig en flaske rødvin med hjem. smiley .

Min forargelse ligger ved ham den forbipasserende der bare vælger at lukke øjnene. Det er virkelig køligt og forfærdeligt!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så gør da noget?!
  • #1   2. feb 2011 Jeg havde samme oplevelse i dag med at en løber over en vej med mange biler og der er ingen der forsørger at stoppe den, hverken ham der løb kom fra samme retning eller ham der cyklede. Utroligt..

• #2   2. feb 2011 Jeg kan tildels godt forstå dig. Jeg må dog også tilføje, at jeg måske kunne have gjort det samme. Jeg er meget utryg ved fremmede hunde, og ville ALDRIG have turdet at tage fat i en fremmed hunds halsbånd. Men jeg kunne måske have fundet på at alarmere bilerne på vejen, altså vinke kraftigt med armene eller noget i den stil. Men godt du fik reddet Jago smiley

• #3   2. feb 2011 JEG havde IKKE grebet en fremmed hund, der kom susende forbi i halsbåndet!!!!!!Selv jordens rareste hund kunne reagere ret voldsomt på det
    Jeg havde nok nærmere skabt noget påstyr, så trafikken stoppede, og ville prøve at få hundens opmærksomhed og håbe at den selv tog kontakten til mig.

Alt efter dens kropssprog ville jeg så afgøre, om jeg ville forsøge at "få fat" på den.

Var det min egen hund ville jeg selvfølgelig bare gribe fat, hvor jeg kunne!!!!! Men ville ikke forvente at fremmede gjorde det samme.

• #4   2. feb 2011 Han kom løbende med logrende hale smiley , Selvfølgelig har det meget med hundens kropssprog at gøre, og jeg havde nok heller ikke grebet fat i ham hvis han så truende, eller arrig ud smiley . Jeg tror bare han var lykkelig over endelig at komme ud fra indhegningen (;

• #5   2. feb 2011 Det gør ondt når folk bare er ligeglade smiley Og tror også mit instinkt i det sekund bare var at få fat i den, så den ikke løb væk igen. Og den var os rigtig venlig overfor mine hunde, så at den kunne finde på at bide mig, tænkte jeg slet ikke på, da jeg greb om halsbåndet og gav den snor på:)

Kommentér på:
Så gør da noget?!

Annonce