{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Hvad gør man så nu????? {{forumTopicSubject}}

Nu er racen valgt, så nu skal der spares sammen og bruges tid på at finde frem til opdrætter...men at få vapsen hjem, skal nok først ske næste år...så hvad får man tiden til at gå med indtil da????

Jeg kan mærke at jeg er skruk og rastløs.....bummelummelum.

Faktisk er der intet der er sikkert, men det er sådan jeg forestiller mig at det kommer til at gå.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør man så nu?????
  • #2   2. apr 2014 Jeg ville bruge en masser tid på at besøge udstillinger osv. For at være sikker på at vælge den rigtige kennel

• #3   2. apr 2014 Udstillinger, shop-amok i hvalpeudstyr :b

• #4   2. apr 2014 Har lige været på udstilling i Haslev....og regner med at skulle igen i Roskilde her i maj-måned *S*

Har en aftale med en Cardigan-ejer om at familien skal mødes deres hanhund og der er flere på FB der har tilbudt at vi kan komme og klappe, blot for at sikre at det ER en hund for hele familien.

Tænker os, at når det så (måske) bliver sikkert, så vil jeg starte med at kontakte de opdrættere der er her på Sjælland, hvis hunde jeg synes om smiley

• #5   2. apr 2014 Jeg kender det, mit problem er dog en del "værre".. Jeg har fundet opdrætter, ved hvilken hund der er den kommende mor, jeg er med i hvilken hanhund der skal bruges. Men udover det er det eneste jeg kan lave pt. at vente på at der går 1-1½ år så jeg kan få en vaps.

Har skrevet en liste over navne, pt har kæresten sagt at det bliver en Rosa.
    Har en liste til hvis der nu kun kommer hanner og kæresten giver sig.
    Har sådan set næsten alt hvad vi skal bruge, meeen har en meget lang liste over ting jeg gerne vil ha smiley men det er lidt for tidligt at begynde at købe ting.

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind og er SÅ hvalpeskruk at jeg ikke selv kan holde det ud mere. Godt jeg har Lucky<3

• #7   2. apr 2014 Jeg ventede i næsten 5 år på det helt rigtige tidspunkt i livet til en lille corgi smiley
    Min opdrætter fandt jeg for 5 år siden, kontakten med hende har jeg holdt ved lige, og besøgt hendes hunde. Jeg har været til udstillinger og hilst på racen flere gange.

Ud og besøg en masse opdrættere, hils på hundende snak om racen, ønsker osv. smiley Så i også har afpasset jeres forventninger til hinanden smiley

• #8   2. apr 2014 Allergisk er det mig du snakker til? smiley

• #9   2. apr 2014 Kom sådan til at tænke på den her tråd, da jeg så dit spg smiley

http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/544837-hvad_mangler_jeg_til_min_hundehvalp

Men noget jeg virkelig foretog mig var at gennemtrawle hjemmesider og regne ud hvor jeg kunne få det billigste bedste udstyr og så købte jeg ind tre, to og en måned før jeg fik hvalpen. Jeg har meget lidt udstyr, som jeg har fortrudt jeg har købt, så helt skidt har det nok ikke været smiley

Nå ja, og så hang jeg ud her og læste og blev klogere på hunde og hundefolk smiley

• #10   2. apr 2014 Der er intet værre end at vente.

Jeg er pt. stadig igang med at finde ud af hvilken race nummer 2 skal være (har heldigvis god tid) og der er to racer øverst på listen - og synes bare jeg bliver mere og mere vild med begge. Jeg tror aldrig at jeg bestemmer mig. Jeg er så dårlig til at træffe en beslutning, så måske vi aldrig ender med en næste hund i 2015/2016.

• #12   3. apr 2014 Vi er ikke klar til hunden lige nu. Vi har lige noget bolig og sådan vi skal have styr på smiley

Men selvom vi skulle blive klar inden, venter jeg stadig glædeligt på lige det kuld, for det er nogle dejlige hunde og jeg har det rigtig godt med opdrætter smiley

Men jo der er andre interessante opdrættere, chihuahuaen er ikke ligefrem en mangel hverken ved gode opdrættere eller hvalpe. Men når man vil have noget bestemt må man jo vente.
    Og det er ingen gang fordi der kommer fin tavle osv, men fordi det er luckys halvsøster og de hunde er ligesom jeg vil have dem smiley
    Men har kigget på en del opdrættere og været I kontakt med et par stykker, både DKK, dru og ddh. Men der var ingen der havde lige præcis det jeg søgte smiley

• #14   3. apr 2014 Ja, jeg kan godt se det lyder lidt i mit første indlæg somom jeg egentligt er 100% klar og er træt af ventetiden, som når man skal have chihuahua jo ikke behøver at være der smiley

Men kigger da lidt opdrættere stadig, i tilfælde af at tæven går tom eller den rigtige hvalp bare ikke er der, det er jo ret normalt at chien kun får 1-3 hvalpe i et kuld

Kommentér på:
Hvad gør man så nu?????

Annonce