{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

HRMMHMPPH - Stop det tisseri !! {{forumTopicSubject}}

Min Chihuahua blev i starten af året kastreret. Før kastrationen har han været meget renlig og ´sagt til når han skulle ud, dette gør han stadig, bare ikke lige altid. smiley
Når chancen byder sig tisser han op af mine sko, på mine tæpper i gang, eller hvad han ellers lige kan komme til at tisse op af. Nogen gode råd til hvad jeg kan gøre, jeg har på intet tidsounkt taget ham i at tisse op af noget, så han gør det i smug.

GODE RÅD TAK - Er ved at være lidt træt af tis alle mulige steder hvor det ikke burde være !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HRMMHMPPH - Stop det tisseri !!
  • #1   3. feb 2011 måske har han bærebetændelse?

• #2   3. feb 2011 Det er desværre ikke det, det blev han testet for i forbindelse med kastrationen. Han var syg op til, eller dvs. han havde meget ondt så han er blevet undersøgt på alle leder og kanter indtil vi blev enige om en kastration, hvilket også har hjulpet på smerterne, han er lige som han plejer og frisk som altid, han har bare fået den der "skønne" uvane med at tisse inde...

• #3   3. feb 2011 Han var kryptochid, så ja (-:
    Var intet at se på røngent eller div. prøver.
    Hans ene testikkel sad så den godt har kunne klemme lidt nu hvor han er fuldtudvokset og sædstrengen kunne sætte sig i klemme.

• #4   3. feb 2011 Min mor arbejder som veterinærsygeplejeske, så den er givet videre.. Der er bare ikke rigtig nogen umiddelbar forklaring på det, han kan godt være lidt strid når det er vinter, ifht. at komme ud i kulden, men det har gået rigtig godt i år, uden ulykker, før nu her..

• #5   3. feb 2011 Han er begyndt at spise bedre efter kastrationen, så kan måske have noget med det at gøre, der er jo også blevet flyttet lidt rundt på det hele derinde nu, meeen synes stadig det tarveligt det lige er mine sko mm det skal gå ud over.. (:

Kommentér på:
HRMMHMPPH - Stop det tisseri !!

Annonce