{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

Min hund tisser pludselig indenfor {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Min hanhund på 1,5 år havde i morges, da jeg kom ned til ham, tisset på gulvet. Det har han aldrig gjort før!! Der er ikke været nogen ændringer, og vi har gået tur med ham som vi plejer. Han vidste godt det var forkert, for da vi kom ned til ham, virkede han flov (Ved godt han er en hund), men han plejer at hoppe rundt, og det gjorde han ikke.
Er der nogen, som har en god forklaring?? Og evt. en måde at afhjælpe problemet.
Jeg gik tur med ham med det samme, og han tisser og skider som han plejer. Det ser ihvertfald ikke ud til at det gør ondt på ham.....
Mvh Julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund tisser pludselig indenfor
  • #1   4. feb 2011 der behøver vel ikke at være noget galt fordi hunden har et enkelt uheld, vent og se om det sker igen

  • #3   4. feb 2011 Vores hund har også haft de problemer men som de andre siger kan det jo bare være et uheld smiley Men hvis det fortsætter kan du prøve og tage vandet fra ham om natten det har vi gjort i følge råd fra dyrlæge og en veninde som har opdrættet hvalpe i mange år og det har hjulpet voreslille kund er så altså også kun 15 uger skal dertil siges smiley Men vent og se om det ikke bare var et uheld smiley

  • #4   4. feb 2011 Min hund på 2½ år have også et uheld den anden dag inden for, men har ikke haft det siden. Han havde vist drukket for meget vand efter træning og så skulle han tisse mere end normalt

  • #5   4. feb 2011 Ok, det håber jeg. Jeg venter og ser smiley
    Jeg var bare bange for der kunne være noget galt


Kommentér på:
Min hund tisser pludselig indenfor

Annonce