{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indhold i foder til overvægtig hund.
  • #1   4. feb 2011 Energi 1425 kj/340 kcal
    Råprotein 20 g
    Råfedt 10 g
    Er der i det jeg bruger til de 2 der tidligere havde lidt tendens til overvægt.


  • #2   4. feb 2011 Black Beauty - hvad var det for et foder? smiley

  • #3   4. feb 2011 Kronch main.
    Jeg har 2 hunde som ALTID har svinget i vægt pga hormoner.
    Dette foder har virkelig løst problemet og de trives super godt på det.


  • #4   4. feb 2011 tror du at det vil fungere når hunden skal tabe sig 1½ kilo? han vejer 8 kg og skal ned på 6,5 kg så det er jo ret meget når han er en lille hund.

    Det er den gule du har brugt ikke?


  • #5   4. feb 2011 Tja - nu har jeg ikke så små hunde. smiley Men jo den gule.
    Men det er jo ret lav fedt% og kommer vel også an på hvad den bliver fodret med pt smiley
    Jeg tror bedst jeg kan råde dig til at finde et foder med en lav fedt% og så ikke give alt muligt andet ved siden af.
    Jeg kan kun sige, at dette foder har løst mit problem - de elsker det og har aldrig været flottere i pels. Og samtidig er min mellemste sluppet af med hendes kløe.


  • #6   4. feb 2011 Min er os begyndt at klø lidt smiley Syntes mange taler positivt om henne. Men det bekymre mig at hvede er deres første indgrediens. da jeg har hørt hvede og gluten er de to mest allergo fremkaldene

  • #7   4. feb 2011 allergi*

  • #8   4. feb 2011 Tja - der er meget snak om foder herinde. Naturligvis. Jeg har tidligere brugt Olivers men mine hunde begyndte at klø. Andre bruger det med stor succes.
    I bund og grund er det et spørgsmål om, at finde et foder som lige netop DIN hund trives på og kan li. smiley
    Jeg er meget glad for resultaterne af Henne - og jeg kender så mange som er enige, så at vi bestiller en stor stak hjem af gangen smiley


  • #9   4. feb 2011 på trods af hvordan indgrediens listen ser ud, hører jeg mange posive ting om fodret.

  • #10   4. feb 2011 Ej en medløber, tror det bliver svært at få ham ned i vægt på det smiley

  • #11   5. feb 2011 Bare til info: Light produkter er IKKE slankefoder.. disse produkter får bare hundene til at være konstant sultne fordi der ikke er nok næring i..

    Og lige de produkter fra de store firmaer du nævner ville jeg aldrig bruge da der er mere affaldstoffer i fordi de er lavet i EU hvor man MÅ putte NON FOOD produkter i foder. Jeg ville hellere finde produkter lavet i Canada hvor man har strengere regler..

    Kan nævne;; first choice, Pronature og Ziwi peak.

    Og skal du slanke hunden kan svømning være rigtig godt at begynde med kombineret med ordentlig foder og evt gulerødder som de ikke optager men bare er fyld..


Kommentér på:
indhold i foder til overvægtig hund.

Annonce