{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Foder og indhold {{forumTopicSubject}}

Godt nok er det kattefoder jeg faldt over, men måske i alligevel kan se "det sjove" i det som jeg kunne smiley

Min kat er 14år, og har alle dage foretrukket KiteKat tørkost. Jeg har prøvet med flere varianter i årenes løb, men hun nægtede at skifte - indtil Kaoz blev sat på Taste of The Wild, så fik hun pludselig smag for det (eneste kornfrie variant hun har været interesseret i, men den 3. vi afprøvede til Koen for at finde et han trives på).

Jeg købte så kattevarianten, for hun skal jo bruge taurin - og taurin er faktisk koens livret smiley
- I hvert fald spisere han yderst gerne kattens mad, og vi løb ganske tør og jeg måtte så købe KiteKat i en snæver vending.. Det er bare ikke kattemad, siger katten, og her til aften fik jeg nok af hendes mjaven, og drønede i Netto for at se hvad de havde med kød i..

Jeg læser ingredienser på alle poser; den eneste varianbt med kød som den første ingrediens - er deres billigste tørkost "Miav"..
- Langt under ½ pris af den nærmeste kg-pris, og jeg må simpelthen undres.

Jeg tjekkede ikke lige deres varianter af hundemad, men måske andre har gjort det? Er deres hundemad, som måske kan hedde "vov" - om det egentlig også har en fornuftig sammensætning trods alt?

Kødet er ikke specificeret, så jeg er stadig ikke helt tilfreds, og skal bare have hendes vante foder hjem - og være bedre til at sætte det væk, når Kaoz skal være alene smiley

Men at finde sådan en sammensætning på det billigste mærke er da tankevækkende, hvis man altså går op i om katten får korn eller ej (og hvis den gider æde skidtet også)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder og indhold
Kommentér på:
Foder og indhold

Annonce