853 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Godt gå-tur sted omkring Randers ? Godt gå-tur sted omkring Randers ?

Jeg skal til Randers og udstille et par hunde i slutningen af februar. Jeg kører derover fra Kbh.

Inden jeg skal hjem igen, ville det være dejligt at have mulighed for at gå en god tur med dem, så de er naturligt trætte inden hjemtur.

Er der nogen, som kender et godt sted på de kanter at lufte vovse ? Gerne hvor den må løbe frit.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt gå-tur sted omkring Randers ?
  • #1   7. feb 2011 fælleden i randers må de løbe frit smiley ved ikk om man kan krakke det måske?

• #2   7. feb 2011 Cathrine : De må ikke løbe frit på Nordre Fælled - faktisk er der skiltet med at de skal føres i line.

Jeg kender ikke umiddelbart nogle steder hvor de må løbe frit, hvor det er større områder, men jeg bor op ad noget kaldet Spentrup stien - der er fredeligt og hundene kan løbe frit.

Skal du udstille i Randers Hallen?

• #4   7. feb 2011 der er Vorup enge, Månedalen og hvad er det nu den skov uden for randers hedder ? mener det er tæt på langå?? nogen der kan huske det?

• #5   7. feb 2011 Ahhh så det er kun nogle steder på fælleden...

Vil lige sige at der har været nogle overfald der, så jeg har altid hund i snor når jeg går der.

• #6   7. feb 2011 Der er hundeskov ved Fussingø

• #7   7. feb 2011 Super - rigtigt mange fine forslag.

Nogle som kan give en adresse på noget af det, så jeg kan finde det på krak ?

Bedst hvis det ligger syd for Randers - på vej hjemad.........så vi ikke først skal køre nordpå og så tilbage igen smiley

ja - jeg mener det er Randers hallen.

• #8   7. feb 2011 Uhhh adresser.... Den var værre.... Kan hjælpe dig med Nordre Fælled, men du kan nok tyde ud fra navnet at det ligger nord for byen smiley Til gengæld er det kun 10 min kørsel fra hallen

• #9   7. feb 2011 Vorup enge er i randers syd smiley det er rigtig smukt at gå dernede og i kommer til sidst ned til en bro som i kan gå over og gå langs gudenåen hvis i vil det smiley

når du køre hen på randersbroen. så nummer to lyskryds efter broen (århusvej) drejer du til højre ind på bøsbrovej. det første lyskryds kommer ca. 300 m ved fakta. der drejer du til højre ned på kærgade. du køre ca. 1000-1500 m. hvor der kommer en vej til højre med en bro. der drejer i så og køre over broen. i skal køre ligeud efter broen, ikke følge vejen som drejer. så kan i se engene. og i kan parkere i rabatten ved foldene smiley

jeg kender ikke adressen desværre. men det hedder vorup enge smiley

Kommentér på:
Godt gå-tur sted omkring Randers ?

Annonce