762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

AST i Polo AST i Polo

Vi er så heldige at vi får vores helt splinternye Polo på fredag.. Vi vil naturligvis gerne passe rigtig godt på den. Det er planen at Mulle (Amerikansk Staffordshire Terrier) skal være i bagagerummet.. Men da det jo ikke er et vanvittig stort bagagerum, og Mulle i øvrigt er vandt til at ligge på bagsædet, er jeg meget spændt på hordan det kommer til at gå.
Vi skal jo nok have et net/gitte for, om til bagsæderne. Men hvad med elbagruden, hvis han nu kradser på ruden. Hva gør i andre? Der er jo ikke plads til et bur..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AST i Polo
  • #2   9. feb 2011 Jeg har en Civic fra 2007. Vi fandt til sidst et bur, hvor hunden kan hoppe ind fra siden og som kunne være i vores bagagerum i Maxizoo.

Har målt og prøvet med 4 andre bure, før det lykkedes. I vores tilfælde var bredden på buret meget afgørende og at buret havde rundede kanter samt snævrede lidt ind foroven.

• #3   9. feb 2011 Ja det gør jeg også med den bil vi har nu, men nu skal vi til at have en helt splinterny bil. og så kunne vi godt tænke at den så bare lidt pæn ud.. Og jeg tænker også rent sikkerhedsmæssigt..

• #4   9. feb 2011 Du kan sætte et gitter op. Så er sikkerheden bedre, men hunden kan så stadig rasere bagagerummet, hvis det er det du frygter.

Men bur/gitter/hundesele gør det mere sikkert for alle i bilen.

• #5   9. feb 2011 Er det rigtigt.. Det kunne være allerbedst hvis man kunne få et bur der passede til både hund og bil.. Men tvivler bare på at der kan være et bur i det lille bagagerum.. smiley

• #6   9. feb 2011 Det tog noget tid, men det lykkedes da smiley

Ved ikke hvor stort jeres bagagerum er i fht. en Civics...

• #7   9. feb 2011 Nej det ved jeg heller ikke..:)
    Men tror du godt at vore hund ville kunne være i det bur i har..

• #8   9. feb 2011 I kunne jo evt selv lave et bur, nok ikke en billig løsning, men hvis i gerne vil holde bilens bagagerum i pæn stand, er det nok den eneste?

• #9   9. feb 2011 Sagtens smiley

Når Buddy ligger normalt ville der kunne være to collier smiley

Kan ikke huske om max. vægt på hund er 40 eller 50 kg.

• #10   9. feb 2011 Ja det er selvfølgelig også en mulighed at få det speciallavet.. smiley Men ja du har ret, det er nok ikke billigt..

Ja tak, ved godt at man kan få tæpper osv, men vi havde egentlligt tænkt os at det er mere praktisk hvis han kan lære at være i bagagerummet.. Ja den skal nok komme til at ligne en "hundebil" Men som udgangspunkt kunne vi godt tænke os at den var pn og ren..:) hehe..

Har du et et billede af buret.. Er det længe siden du købte det..?

• #11   9. feb 2011 Nej, det er en måned siden.

Det ligner denne her men med andre mål, der passer til bil og hund smiley

(link fjernet)

• #12   9. feb 2011 Hov og vores kostede 1000 kr. og ikke 898.

• #13   9. feb 2011 Nåårh ja selvfølgelig.. Et plastikbur.. Det havde jeg overhovedet ikke tænkt på.. Havde kun til på at det skulle være af jern..:) Men det er selvfølgelig også en mulighed.. smiley Mange tak..

• #14   9. feb 2011 Kender det godt smiley

Først kiggede vi efter jernbure, derefter så vi dem af kanvas og så fandt vi plastikburene. Ja, man kunne spare tid, hvis man vidste lige hvad man kiggede efter smiley

Tror ikke dette bur er godkendt til flytransport som nogle af de andre plastikbure er, men vi skal bruge det til bil og da vores bil er en sedan skulle hunden kunne komme ind fra siden, så vi ikke skal løfte hund og bur ind i bilen smiley

• #15   9. feb 2011 Ja okay.. Vi skal nu også kun bruge det til bilen.. Men er der mulighed for at man kan spænde buret fast på nogen måder..
    Fordelen ved et i metal er jo også at så kan man se ud af bagruden, det kan man nok ikke med det her.. Vel?

• #16   9. feb 2011 Buddy kan se ud af bagruden, men han må ikke, da han bliver køresyg af det. Så vi dækker siden til med et håndklæde smiley

Til mange af burene kan man købe fastspændingsgear. Vores kan ikke røre sig ud af flækken. Der er kun lige plads til det, så det passer som hånd i handske. Rykker sig ikke ud af stedet ved kørsel. Så vi havde ikke brug for det.

• #17   9. feb 2011 Ja okay, jeg tænkte nu mere på en selv. Altså om man selv kan se ud af bagruden.. smiley
    Årrh jeg håber altså så meget at det kan være i vores bil.. Men nu skal vi jo først lige have bilen..:)

• #18   9. feb 2011 Vi kan sagtens se ud smiley

Men det er svært at sige, når man ikke har bilen... Vent og prøv nogle bure af.

• #19   9. feb 2011 Ja det er det..
    Du får i hvert fald mange tak for hjælpen..:)

• #20   9. feb 2011 Det plastikbur der bliver linket kan ikke stå i min kærestes swift uden forsædet er lagt lidt ned, kunne forstille mig at poloens bagagerum er ret meget større. Men jeg har det bur og det er super godt på mange måder :o)

• #21   9. feb 2011 Købte et sædebetræk i biltema til 200 og klippede selv hul til selen smiley

• #22   9. feb 2011 Jeg bruger en hundesikkerhedssele på bagsædet. smiley

• #23   9. feb 2011 Ja okay.. Håber det kan være der, men det kan det sikkert ikke.. Årrh altså det er ikke nemt..:D
    Vil som sagt helst have at han er i bagagerummet..:) Ellers mange tak..

• #24   9. feb 2011 smiley

Ellers så prøv evt. denne løsning:

(link fjernet)

(link fjernet)

eller en hunde sele med et beskyttelsesklæde under som andre også har foreslået

• #25   9. feb 2011 Ja vi hade egentligt også tænkt os at købe sådan et gitter. Men problemet bliver så om han så kan finde på at kradse på bagruden/elbagruden. det ville jo ikke være så smart.
    Så den bedste løsning ville være hvis man kunne få et bur der kunne passe ind i bagagerummet. som ikke er et kæmpe skrummel, altså så man nemt kan tage det ud og bruge bagagerummet til andet.
    Har overvejet noget solfilm. men det er jeg bare bange for at han kan kradse igennem.. (man er jo lidt øm over sådan en splinterny bil:) )

• #26   9. feb 2011 Nåårh ja det er selvfølgelig også en mulighed.. Min kæreste er smed, så det skulle nok kunne lade sig gøre.. smiley
    Tak for tippet..:)

Kommentér på:
AST i Polo

Annonce