{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

GRRRRR!! {{forumTopicSubject}}

Nu bliver jeg altså nødt til at komme af med noget her...
Hvorfor er det at så forfærdeligt mange tråde, som starter som et reelt spørgsmål om træning, eller alt muligt andet, ender med at blive en diskussion omkring "ægtheden" af hunden??

Det skal lige siges her, at jeg er ejer af to blandingshunde (verdens skønneste hunde i mine øjne!), men efter jeg er begyndt at bruge tid herinde er overbevist om at min næste hund skal være en dkk-hund.
Det er altså ikke fordi jeg synes at diskussionen omkring tavle-/løs- avl er kedelig eller generelt irrelevant, men jeg synes bare det er så SKI** irriterende at når folk spørger om hjælp eller ellers stiller et spændende emne op til debat, så skal det stort set altid ende i den samme diskussion!!

ØV hundegalleri-brugere!!

(selvfølgelig ikke alle dette gælder, men "you get the point"!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GRRRRR!!
Kommentér på:
GRRRRR!!

Annonce