993 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Søger efter lov... Søger efter lov...

Nogen som kan hjælpe mig med at finde et link til lovgivningen af kuperede dobere og import til landet? Jeg har nemlig anmeldt en annonce af en hundehandler i Århus til gul og gratis og de vil ik slette annoncen før jeg beviser at kuperede hunde ik må kom ind i landet før de 3 - 4 mdr eller at man skal ku fremvise at de er kuperet lovligt!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger efter lov...
  • #3   10. feb 2011 Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor skal de være 3-4 måneder, for at "komme" til DK.

• #5   10. feb 2011 Altså jeg er ik selv helt inde i det, men jeg mener bare hvalpene ska igennem nogle ting inden de må komme ind i landet... Den her annonce har så vært på længe og der står at hvalpene var salgsklare den 1 feb, ergo er de vel også enten ulovlig impoteret eller ulovlig kuperet? Håber i kan følge mig?

• #8   10. feb 2011 Krumme, det var bare for at få gul og gratis til at slette annoncen, syns ik den skal være derinde så folk blir fristet til at købe disse hunde... Men jeg smider dit link til gul og gratis og håber de sletter den...

• #13   10. feb 2011 Du kan også få en 8-ugers U-vaccineret hvalp lovligt til Danmark.

Men igen; Det kræver en importtilladelse med diverse erklæringer fra opdrætter.

• #14   10. feb 2011 Hvor er hunden kuperet? For er den kuperet i et tredjeland som ikke har indgået indrejseregler på niveau med EU-landene, så skal den have taget blodprøve for rabis 30 dage efter vac., og efterfølgende vente yderligere 3 måneder inden indførsel er lovligt...
    Så du kan så udemærket have ret, hvis den f.eks. er kuperet i serbien...

• #15   10. feb 2011 Jeg er ihvertfald igang med at få gul og gratis til at slette annoncen i første omgang, så tipper jeg lige polisen i Århus området også smiley

• #17   10. feb 2011 Nå ja, hi hi, dumme mig smiley

Kommentér på:
Søger efter lov...

Annonce