{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Er det kun mig? {{forumTopicSubject}}

Må lige af med noget som er begyndt at irritere mig helt vildt.
1. når jeg er ude med hundene og vi møder en anden hund og mine hunde ikke gider at hilse og jeg egentlig heller ikke, høre jeg altid kommentaren: " nåh gider de slet ikke snakke med dig"
2. er vi på området hvor hundene må være løse og der kommer en hund med masser af energi som lægger op til leg og mine hunde afviser, da de har nok i hinanden, høre jeg for det meste denne kommentar: nåh vil de slet ikke lege med dig, kom nu leg så i kan få brændt noget energi af"

Undskyld men er det hundenes behov eller ejerens?

Ja Cavalier kan være reserveret, men de er også i en alder hvor de ikke gider at danne nye bekendtskaber.

Jeg bliver bare så vildt irriteret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det kun mig?
  • #1   10. feb 2011 Der skal nu mere til og irriterer mig. For ja, dine hunde vil jo ikke hilse, og det er så det.

• #2   10. feb 2011 Så må du vel gå steder hen hvor der er mindre chance for at alle mulige hunde løber over til dine tænker jeg... hvis det irriterre dig så meget ?

• #3   10. feb 2011 Hmmm de siger vel det "til deres hund" for at vise, at de har forstået, at de ikke gider.

• #4   10. feb 2011 Jeg må osse indrømme, at der skal mere til at irriterer mig.
    Det er da bare at sige nej, og gå videre

• #5   10. feb 2011 Bliver ikke irriteret over folks kommentare, mere over de altid løse hunde, som ejerne ikke kan kalde til sig, der løber over og prøver at hilse på mine på tur... Før i tiden var det bare træls, fordi jeg prøvede at lære Laika, at man ignorere andre hunde på tur (svært når de hopper op i fjæset på hende, steder hvor der slet ikkle må være løse hunde!), men nu har jeg så fået en hund, der åbenbart ikke kan med fremmede hunde, når han er i snor ;o) Så nu er det gået hen og blevet temmelig problematisk.

• #6   10. feb 2011 Hvorfor blive irriteret over ngoet en anden hundejer siger til sin hund?

• #7   10. feb 2011 Jeg ville hellere ikke blive irriteret, men bare sige at min hunde har nok i sig selv eller er lidt reserverede så de har ikke lyst til at lege, men du kan jo høre om I bare kan gå en tur sammen..

• #8   10. feb 2011 Jeg bliver irriteret fordi det som regel altid er folk med meget energiske hunde som jeg høre kommentar nr. 2 fra. Det er som om ejeren bare er interesseret i at prøve at køre deres hund træt og derfor vil bruge mine hunde til det., så de kan få ro i hjemmet efter endt gåtur. Men mine hunde er jo kørt trætte af søge øvelser forud for gåturen og nej orker ikke at hilse på alle hunde jeg møder på min vej og slet ikke når min han ikke kan lide andre hanner. Prøver bare pænt at gå videre.
    Og dette er nok min tolkning, men deres kommentarer får mig til at føle at de synes mine hunde er kedelige.

• #9   10. feb 2011 Tilføjelse til punkt 1. Det er løse hunde.

• #10   10. feb 2011 Syntes bare du pænt skal sige at dine hunde ikke har lyst til at lege.. Hunde er rigtig gode til at læse kropssignaler men vi skal helst sige tingene til hinanden for at modparten forstår det.

• #11   10. feb 2011 Jammen jeg er da også ret sikker på de hunde med masser af energi syntes dine er kedelige. Men hvad så.
    Det er dine hunde, og hvis du kan lide dem som de er, så kan du da være ligeglad med hvad andre hunde og deres ejere syntes. ikk.
    Dine hunde er sikkert ligeglade hvad andre kalder dem.

• #12   10. feb 2011 Gik med Laika da hun var i løb på et tidspunkt.

Så ser jeg en kæmpe han med ejer, hun ikke i snor men under fuld kontrol. Jeg går pænt over på cykelstien da det var en meget smal gangsti, og så stopper han op og spørger om de ikke må hilse så siger jeg jo som det er at hun er i løb, så går jeg videre mens jeg kan høre at han siger til sin hund at hun var noooget så sød men du må desvæære ikke hilse på den lille dame, osv...

• #13   10. feb 2011 Hov der skulle stå hund ikke i snor.

• #14   10. feb 2011 Helena - det var da end bedre episode, end den labrador vi mødte, som gik tur med den lille dreng, hvor labben også ville hilse på "den lille dame".. det er sådan noget der kan irritere mig smiley

Jeg pludrer da også til mine piger, og hvis nogen trækker hunden væk når jeg kommer gående kan jeg da også sige til pigerne: "nej, piger, de/den vil ikke lege i dag"... det er da ikke for at provokere, men det er der så nogen, der bliver sure over? Synes måske at folk skulle slappe lidt af smiley (og mine piger ER i snor)

• #15   10. feb 2011 Synes nu ikke at det er alle hunde som forstår mine hundes signaler. De bliver ved og ved og ved indtil Chicco knurre og Luca bliver utryg og kryber med halen mellem benene.
    Men ja må ved da godt at mine hunde ikke forstår kommentaren, det er som beskrevet også mig det irriterer. Må blive bedre til at sige fra og ikke lade mig påvirke af det.

• #16   10. feb 2011 Jeg må da indrømme jeg syntes det er dejligt hvis vi møder nogle på vores tur som vil lege, jebbe elsker det, og så er han bare træt på en helt anden måde edn hvis vi bare var gået en lang tur selv smiley og så syntes jeg det er hyggeligt at snakke med ejeren smiley

Kommentér på:
Er det kun mig?

Annonce