{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Så fik jeg min hvalp. Et par ?? {{forumTopicSubject}}

Vi hentede valentin i onsdags og han er dejlig nem. Han har været alene i 30 min og der var ingen problemer. Han sagde ikke noget da vi gik og da vi kom hjem lå han og sov på sin dyne.
Han sover pt i sengen. Og de sidste par nætter har han vækket mig kl. 3 for at komme ud og tisse. I nat var den 5.
Han har et par uheld herhjemme, men mest pøller, da jeg lige skal finde hans rytme ud :o)
Men jeg har et par spørgsmål. Han lyder som om han er ved at brække sig engang imellem. Lidt som når katte kaster hårbolde op. Der komme ikke noget og det går hurtigt over. Er det normalt?? Og så løber hans øjne engang imellem. Men så vidt jeg har kunne læse mig frem til er det normalt??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg min hvalp. Et par ??
Kommentér på:
Så fik jeg min hvalp. Et par ??

Annonce