10.443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

max klaprer tænder max klaprer tænder

Ja og det er ikke fordi han fryser det er når han skal have mad om aftenen, det er ikke noget han er begyndt på lige pludselig , han er 9 1/2 mnd og han gør det tit når han altså skal have mad , det er der nu ikke nogen af de andre hunde jeg har der gør.
Har i oplevet det ved jeres hunde, synes det er en sjov ting at gøre smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  max klaprer tænder
  • #1   16. feb 2011 Det gør Lotus også..........*GGGGGG* Jeg har haft nogle hunde gennem årene og jeg har ALDRIG oplevet det før........*GGGGG*

Det er specielt hvis jeg er for lang tid om at smide maden på græsset........*GG*

• #2   16. feb 2011 Fie gør det af og til når jeg renser fisk, tror hun smager på alle duftene *G*

• #3   16. feb 2011 ja det er gerne hvis jeg lige putter lidt ekstra lækkert på tørfoderet at han gør det og det er faktisk rimeligt højt nogen gange har aædrig oplevet det før smiley

• #4   16. feb 2011 Min gør det, når han smager på noget lækkert tis eller andet klamt i den stil.

• #5   16. feb 2011 Forventnigens glæde. Din hund stresser lidt op. Mange hunde klaprer tænder, når de stresser eller bliver ophidsede.

• #6   16. feb 2011 Julie

Når din hund smager på tævetis, klaprer den tænder, fordi den bruger sit Jacobsonske organ ( lidt ligesom heste, der flemer).
    Der er et par huller i ganen, som hunden med tungen fører spyt ( blandet med tævetis) op gennem til lugteorganerne.

Dennen skubben spyt op, er det, der giver den velkendte tænderklapren ofte mens hunden står og drypper med vandigt savl.

• #7   16. feb 2011 Lise: okay, jeg synes faktisk det om muligt blev endnu klammere af den fysiologiske forklaring. Men tak for den smiley

• #8   16. feb 2011 Lotus klaprer ikke tænder som mine hanhunde har gjort når der har været tissende tæver.

Hun klaprer tænder med samme hastighed og styrke som når vi andre bare FRYSER!!!

• J H
    J H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
    #9   16. feb 2011 Enig med Lise - hvis hunden klaprer tænder f.eks. i forbindelse med fodring eller i forbindelse med anden spænding - er det stress....-!

Og faktisk bør det ikke tages helt let - det er et seriøst problem, og der bør arbejdes på at nedbringe stress i hunde - der er rent faktisk en del hunde som bliver aflivet p.g.a. stess - særligt set blandt brugshunde - men stress er super almindeligt blandt små hunde også, men det accepteres bare mere fordi de små hunde er lettere at håndtere og ikke virker så voldsomme når de stresse.

• #10   16. feb 2011 ha ha ha det gjore Asan også når der var tæver i løbetid, så sad han ude på trappen og lavede hans egen lille melodi... (skal lige sige at vi bor på hovedegaden og der er 3 trin ned fra vores trappe til fortorvet) Når de så kom forbi på fortorvet satte han også pivelyd på. Han gik dog aldrig ned til dem, for det vidste han godt der var "dødsstraf" for... smiley

• #11   16. feb 2011 hm ser det nu ikke som noget problem at han står og klapprer tænder de få minutter han gør det , han ser nu ikke stresset ud og han gør det kun der aldrig på andre tidspunkter kan ikke se at jeg skal sige nej til ham eller noget andet......

• #12   16. feb 2011 Jane

Det er ej heller noget, jeg ville gøre noget ved.

• #13   16. feb 2011 *Og faktisk bør det ikke tages helt let - det er et seriøst problem, og der bør arbejdes på at nedbringe stress i hunde *

*LOOOOOOOOOOOL*.... DU har vist adrig mødt Lotus?? Hun ANER ikke hvad stress er!! Hun er den mest rolige og "typiske" lab jeg nogensinde har oplevet..........

Kaido er stresset i perioder til gengæld, men hun har aldrig præsteret at klapre tænder......

Så pas på med at male fanden på væggen fordi en hund klaprer tænder.

Kommentér på:
max klaprer tænder

Annonce