{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Blærebetændelse {{forumTopicSubject}}

Jeg tror muligvis at Diva har blærebetændelse. Her på det sidste har hun tisset meget og selvom hun sover kan det godt løbe lidt. Har lige set at der hvor hun har lagt i sengen er der en våd plet. Har ringet til dyrlægen og han skal have en urinprøve imorgen. Er self nervøs for om det er noget værre:o( Men har aldrig prøvet at ha en hund som har blærebetændelse, så ved ikke om det er helt normale tegn på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærebetændelse
  • #1   22. feb 2011 Da min første hund havde blærebetændelse gik hun også og små dryppede og tissede over det hele, men der var så også noget blod i urinen.... Men det kunne da godt lyde som om... Skal forresten sige det ikke altid helt vildt let lige at få den urinprøve smiley

• #2   22. feb 2011 Tina: hehe nej, det skal nok se sjovt ud når jeg skal forsøge at få den:o)

• #3   22. feb 2011 Vi rendte i hvert fald rundt ret længe med en skål til at sætte ind under og stod klar hver gang hun gjorde tegn til at sætte sig. Men lige så snart vi nærmede os rejste hun sig bare, hun gad ikke vi skulle stå der i røven af hende smiley Men held og lykke med det, det gik ret hurtigt over efter en gang penicillin. men appropo din anden tråd, tror jeg også det var det vi kom af med.

Kommentér på:
Blærebetændelse

Annonce