{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

En nat med Freia :-) {{forumTopicSubject}}

Det er mørkt og jeg ligger i sengen sammen med Kim.

Der sker et eller andet på hoved af mig ...

Freia ligger og gnubber sin mave på mit håt .
Og den første tanke der slog mig var ;

- Åhh nej , er der allerede gået et ½ år ??
Jeg prøver at få mine hænder fri af dynen og begynder samtidig at snakke beroligende til Freia

- nå mors lille pus , har du det slemt , er der mange på vej , er der noget jeg kan gøre for dig ??

Mine hænder når op til Freia og begynder at kæle for ehnde , specieltområdet omkring hendes mave vil hu gerne kæles for.
Jeg letter på dynen og invitere hende indenfor i varmen , men det stakkels lille pus kan ikke rigtig finde ud af hvad hun vil.
Vi ligger så og nusser en ½ times tid og jeg kan mærke på hende , at uroen i maven begynder at fortage sig.
Efter endnu en ½ time rejser hun sig op , begynder at grave lidt med hendes poter i dynen , men til sidst giver hun op , puffer dynen med hendes snude , kryber ind til mine knæhaser , lægger sig og falder i søvn.

Men jeg er vågen nu og mine tanker kredser om den netop afsluttet seance med Freia.
Jeg ligger og spekulere over hvad det mon bliver denne gang.

- Hvad vil hun kaste sit omsorgsfulde moderhjerte på ?
- er det noget jeg kan undvære eller skal vi indgå forlig i statsamtet med noget 7-7 ordning og hvad med første jul ??
-og vil hun kontakte Dyrenes Beskyttelse i sin kamp for moderskabets rettigheder ??

Selvom jeg ved , at jeg endnu engang skal agere bedstemor i en uges tid , håber jeg dog på, at den har et udseende som tåler dagens lys og ikke mindst kan undværes i længden.
Langt om længe falder jeg atter i søvn.

Vækkeuret ringer ...

Og dermed er startskuddet til min hjerne lydt og min bevidsthed begynder sin vanlige kamp om at komme ud af denne skønne drømmeverden og op til dagens udfordringer.

Freia ligger ved mine knæhaser og sover tungt.
Jeg sætter mig op i sengen , iemmelm mine ben laver jeg en lille hule til Freia og kalder så på hende.
Hun titter frem fra dynen , strækker sig og begynder at vakle op til mig.

Hun kigger op på mit ansigt , kysser mig godmorgen og en tankebobbel kommer frem over hendes ansigt

- hvor er den henne ??

Hun springer ned fra sengen og forlader soveværelset.
Jeg har glemt alt om nattens eskapader og starter dagens dont som vanligt.
Ud og sætte kaffe over , ned og lufte Freia , op i bad , og så ind og drikke den himmelske sorte drik sammen med dagens første smøg.

Freia har lagt sig igen og virker tilfreds med sit liv.
Alt ånder fred og idyl

Jeg skal samle mine ting sammen og ud af døren men :

- hvor fanden er mine bilnøgler henne ?

Jeg lagde dem da på sengebordet da jeg kom hjem igår og nu er de væk.
Jeg styrter rundt , endevender alt , kigger i lommer tjekker tasken , de er forsvundet fra lejlighedens og jordens overflade.
Efter 20 min.søgning giver jeg op , ringer til Kim og hører hvoir reservenøglen ligger.
Med reservenøglen i lommen og andre uundværelig ting i tasken kan jeg nu fortsætte mmin dag.

Kl. 16 vender jeg træt hjem fra arbejde. Låser mig ind i hjemmet , men der er så underligt stille...

- Hvorfor kommer Freia ikke hen til døren ??
- hvor er hun henne ??

Og pludselig husker jeg nattens seance tydeligt , min lille hund har jo født og nu ligger hun et eller andet sted i lejligheden og passer på sin hvalp.

Jeg kalder stille på hende :

- Freiaaaa , hvor er du ??

Min første indskydelse er at kigge i soveværelset og ganske rigtig ligegr hun gemt under dynen , helt krøllet sammen.
Jeg letter lidt på dynenog stryger hende blidt over ryggen, mine hænder nærmere sig ehndes fyldte patter og så kan jeg mærke noget hårdt.

Freia drejer sit smukke hoved op til mit , kigger bedende på mig og endnu en tankebobbel komemr frem :

- Det er min , mor !!!

Jeg tager forsigtig rundt om hendes hvalp alt imens jeg taler stille og roligt til hende, løfter hvalpen op til min mund og kysser den og byder den velkommen i familien.
hvorefter jeg lægger den tilbage til hendes patter, stryger Freia en sidste gang over ryggen og forlader soveværelset med en stolt følelse af endnu engang at blive bedstemor.

Starks jeg så den nye hvalp var jeg solgt !!

Tænk at blive bedstemor til en gammel bilnøgle med en dukke som vedhæng med inskriptionen

Charlotte

Denne gang bliver det ikke til noget med deleordning og Dyrenes Beskyttelse . Hun må beholde sin hvalp lige så længe den har brug for sin mor.

Jeg bruger bare reservenøglen så længe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En nat med Freia :-)
Kommentér på:
En nat med Freia :-)

Annonce