5.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Gør af støvsugeren Gør af støvsugeren

Jeg er ved at være godt og grundig træt af at vores ene hund gør så meget af vores støvsuger, lige så snart man tager den frem til man sætter den til og helt indtil man slukker og gemmer den væk igen. Han gør og gør. jeg plejer at lukke ham ud i haven imens men jeg vil så gerne at man bare kunne støvsuge i fred og ro og han kan finde ud af at den ikke gør noget .. Jeg har prøvet lidt øvelser med at ligge nogle gode godbider forskellige steder på støvsugeren men er der andre gode forslag så modtages de gerne? smiley jeg er ikke sikker på om det bare er støvsugeren eller om det også er lyden, for han gør af den før man tænder den.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gør af støvsugeren
  • #1   28. feb 2011 Det gjorde Eyvin, min hvalp, også i starten. Jeg bad ham gå hen og ligge sig når han gjorde det, og han fangede ret hurtigt, at jeg ikke ville have det, så nu ligger alle 3 hunde bare og ser på, når jeg støvsuger.

• #2   28. feb 2011 min hun er stædig og gør af mig når jeg siger nej, det er først lige når jeg tager ved ham at han forstår det men kun i få sekunder så vender han tilbage..
    Tror desværre at det er noget der skal trænes helt op fra bunden hvor han lære at det altså er mig der bestemmer. har prøvet med badeværelses metoden, hvor han kommer der ind lige så snart han gør og kommer ik ud før han er stille. alt mellem 2-5 min.. noget det har virket for?

• #3   28. feb 2011 Gør det samme som Maiken - få ham over og lægge sig.. Rocky har nu også fundet ud af at når støvsugeren kommer frem er det tid til at lægge sig og han går pænt over på tæppet selv nu smiley

• #4   28. feb 2011 okay, men nu er cody jo lige over et år. han havde ikke noget problem med støvsugeren som lille. men kunne man sige gå over og lig dig og så de første gange indtil han forstår det vise ham hvor han skal ligge sig? Cody gør den nemlig ikke af sig selv.

• #5   28. feb 2011 Den ene af mine hunde gøede også rigtig meget af støvsugeren og ville gå til anbreb på den, jeg gjorde så det at jeg stoppede med at støvsuge ( slukkede ikke for den ) men holdte bare inde med at støvsuge og sagde NEJ og det skulle siges rigtig mange gange, men nu kører det bare.
    Hun vil stadig meget gerne efter støvsugeren, men bare jeg siger NEJ så holder hun sig fra den så nu er det til at holde ud at støsuge....

• #6   28. feb 2011 Ej det kender jeg godt.
    Min hund ville bare helt vildt gerne lege med støvsugeren når jeg gjorde rent i huset.
    Han elskede den virkelig. Til tider træls, men hold op hvor har jeg fået nogle gode grin og virkelig hygget mig med det. Men sagde bare nej, så stoppede han. smiley
    Puuha smiley

• #7   28. feb 2011 Coco gøede også vildt meget af støvsugeren i starten, men så fik vi det råd, om at lade den stå fremme i en uges tid, samt smide guffere runde om den, og det hjalp.
    Det hjalp faktisk så meget, at hun nu er fuldstændig ligeglad med den, og tit står i vejen.. det er også træls, men heldigvis på den poitive måde smiley

• #8   28. feb 2011 Gismo har aldrig rigtig gøet, heller ikke af støvsugen men hold da op han var meget bange for den i starten, det var så slemt at han rente forvirret rundt i hej hytten og løb ind i dørkarme og hvad der lige kom i vejen.. Vi lagde ham op i sengen (skal man jo ikke gøre hvis man ikke vil have sin hund i sengen) og der hopper han selv op når jeg hiver støvsugeren frem, og ligger bare og kigger smiley

• #9   28. feb 2011 Jeg tror du skal starte heeelt fra de små, tage det i meget små bidder.
    Start med at bede ham om at sætte sig, eller ligge sig, et godt stykke væk fra hvor de har støvsugeren. Sid med nogle godbidder, en gemt i hånden, og lad ham prøve at få fat på den, imens en tage støvsugeren frem, et godt stykke væk fra ham til en start. Hvis han ser den, eller bar ved den er der uden at gø, ros ham og giv ham godbidden. Prøv så langsomt at tage den tættere og tættere på, og til sidst kan du lave det hvor du har lagt godbidder rundt omkring på den. Så han sammenligner den med noget godt.
    Når i er kommet så langt kan du prøve at tænde den imens han bliver distreheret af godbidderne. Når han finder sig i det og du faktisk kan begynde at støvsuge kan du i starten når du støvsuger kaster nogle godbidder til ham imens du går rundt og støvsuger.

Ved ikke om du har den i et skab eller hvor du har den, men det kan være du til en start så bare skal åbne skabet. Nu ved jeg jo ikke hvordan han reagere(:

Hvis dette ikke virker, og han bare begynder at gø af den når du tager den frem, selvom i er langt væk fra den, kan det måske hjælpe at dy har snor på og rejser dig op og begynder at gå væk (med ham), og sætter jer længere væk, imens den er fremme.
    Men HUSK ros og godbidder HVER gang han bare tænker på at kigge på støvsugeren uden at gø. Men ALDRIG når han gør. Men skæld heller ikke ud.

Held og lykke...

• #11   28. feb 2011 Det problem har jeg også haft.. Jeg gjorde det, at jeg bevæbnede mig med godbidder (meget små). Hver gang hun gøede eller angreb støvsugeren fik jeg kontakt med hende og når hun holdt mund fik hun en godbid. Det var et langt sejt træk, men det hjalp og i dag kan jeg støvsuge uden larm og angreb smiley

• #12   28. feb 2011 Nala løber forvirret rundt når vi har støvsuger fremme, men hvis hun så kommer hen til os, så får hun os lige en god omgang gnubning med støvsuger og det elesker hun smiley

• #13   28. feb 2011 Jeg sætter mig ned og rør ved støvsugeren mens den er tændt for at vise at den ikke gør noget, så kommer hun hen og snuser, hun er stadig lidt mange men ikke så meget mere.

• #14   28. feb 2011 Tak for gode råd smiley

Kommentér på:
Gør af støvsugeren

Annonce