{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Dagens.. {{forumTopicSubject}}

- nedtur

At komme hjem og finde hunden udenfor sit bur og der er skidt i sengen

- optur

Det lader ikke til at der er tygget i noget, min hund var super glad for at se mig og så fik jeg da mulighed for at putte mit nye sengetøj på sengen smiley

Intet er så skidt at det ikke er godt for noget.. det sagde min mormor altid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens..
  • #2   4. mar 2011 Bodil.. hun skider ikke i buret.. desuden var det en meget lille lort og slet ikke hvad hun producerer på noget andet tidspunkt.. og jeg tror udelukkende hun gjorde det fordi hun ikke var i sit bur (som hun i øvrigt elsker at være i - NOGEN havde bare ikke lukket lågen rigtigt) og så var alene

Jeg synes sådan set du skal butte dig uden om hvorvidt jeg har min hund i bur eller ej.. for det er helt og holdet et meningsspørgsmål og SLET ikke hvad denne tråd gik ud på!

• #3   4. mar 2011 Der er da mange der har deres hunde i bur når de er væk.. mange dyrelæger samt hundeadfærdsbehandlere anbefaler dette til nogle hunde, da de kan føle sig stresset over at være alene hjemme i for store rum..

• #4   4. mar 2011 Bodil for pokker, nogen der har tisset på din sukkermad idag?
    Eller har du det bare godt med at komme med meningsløse kommentarer? smiley

Wolfcub: Sådan siger min mormor osse altid ;D

• #5   4. mar 2011 Jamen din mormor har så evigt ret smiley
    Nate havde bidst sin grime i stykker og den var helt ny !
    Så ned til butikken hvor jeg så finder den sidste kenjan sele og i den rigtige størrelse og farvel 150 kr !!!!
    Så nu er min dreng rigtig godt klædt smiley

• #6   4. mar 2011 Jeg brugte en måned på at træne hende i at være alene - det har INTET med dovenskab at gøre, men med hendes tryghedszone at gøre.. Jeg trænede hende i buret fordi jeg vidste fra starten det var det jeg ville have hende.. Og hun ELSKER det bur! - jeg synes bestemt ikke jeg har været doven på det punkt..
    Sølve kan godt være alene der er ingen problemer.. det kan godt være hun har skidt i min seng, men hun har også stået i en ny situation, hun var et sted hvor hun ikke får lov at være normalt uden jeg er til stede. Hun har jo f.eks. ikke tygget i noget, eller for den sags skyld tisset..

Men som sagt, så var det slet ikke hvad denne tråd handlede om, og du har ret til at have din mening det blander jeg mig ikke i, men ligesom din hvis din mening skal respekteres så skal min og mange andres også!

• #7   4. mar 2011 Hvis det er i buret hunden er tryg, ser jeg godt nok intet forkert i at der er der den er!

• #9   4. mar 2011 Hende..
    Og det irreterede mig bare at hvis man ikke har samme mening så er man ond mod hunden og en dårlig hundeejer.. det var sådan jeg læste hvad der blev skrevet jeg syndes det ligger i tonen på det der er skrevet.. Jeg har intet mod at folk ikke vil have deres hund i bur, det er fint nok med mig, men jeg synes bare ikke at nogen skal blande sig i hvad jeg synes er godt for min hund, når nu hun ingen overlast lider... Kovo f.eks. havde en safezone i en gang.. der følte han sig tryg - men eftersom jeg er flyttet har jeg ikke mulighed for at give Sølve samme mulighed for at have en gang som safezone..

Tråden havde jo intet med det faktum at jeg holder hende i bur når hun er alene - eller for den sags skyld at jeg har et problem med at hun ødelægger ting.. hun har faktisk endnu ikke ødelagt noget overhovedet - og det på trods af at hun er i bidealderen og igang med at skifte tænder..

Tråden handlede om at selvom man kommer hjem til noget rigtigt øv så kan det jo alligevel vendes til noget godt..

• #10   4. mar 2011 Beanmor.. som sagt.. så var buret ikke blevet lukket - det har der ikke været meget kæmpen over..

Min kammerat har boet ved mig en uge og da han tog afsted glemte han at lukke hendes bur..

har din hund aldrig besøgt hvis den har stået i en situation den er ny over for? for det har min mere end en gang..

• #12   4. mar 2011 Maj-Britt.. men så fik du jo en ny sofa en 3 gange *griner* det er da også godt smiley

• #14   4. mar 2011 ja sådan nogle whippets skal jo have det bedste af det bedste smiley

• #17   4. mar 2011 Det er jo også helt fair.. jeg kan bare ikke se et problem i det sølve sover det meste af tiden hun er i sit bur, hun har da også lidt at bide i, og så rejser hun sig op og vender og ligger sig bedre..

Selv om natten når jeg slukker lyset så gider hun ikke ligge i sengen mere.. så går hun ned i buret og lægger sig.. (med åben dør)

det er jo ikke fordi hun er i bur hele døgnet eller hader buret.. eller for den sags skyld ikke er trænet i at være derinde.. som sagt tog jeg mig en hel måned hvor jeg havde fri til at træne hende til at være i buret og være alene..

• #19   4. mar 2011 Kunne ikke blive mere enig med Bodil. Dovenskab længe leve eller også bare mangel på viden.

• #22   4. mar 2011 Hvis hun elsker sit bur, hvorfor vælger hun så at ligge i din seng. Lorten må være straffen for at være i bur. Ironi kan forekomme smiley

• #23   4. mar 2011 hun lå ikke i min seng da jeg kom hjem.. faktisk lå hun på gulvet.. lågen havde hun fået skubbet i igen (det kan jo ske og det er sket før)

at hun elsker sit bur er jo ikke ensbetydende med at hun ikke kan lide at undersøge om der skulle ligge lidt mad i krogene..

jeg tror ikke på at hunde straffer smiley

• #24   4. mar 2011 Maj - britt: mine indlæg er til TS. Synes 1 måned er dovenskab eller også bare at give for hurtigt op.
    Maj - b; du må bygge et gitter om sofaen som du kan sætte op når du ikke er hjemme og så finde en kurv som er mere attraktiv end sofaen;-)

• #25   4. mar 2011 jeg tror heller ikke på at hunden straffer, det var skrevet med et glimt i øjet.

• #27   4. mar 2011 Maj - britt, hvis du fra starten har lært dem at de må være i sofaen, så er jeg løbet tør for gode råd. Du kan hvis kun gøre noget ved det når du er hjemme og har kontrollen.

• #29   4. mar 2011 ser frem til et billede

• #31   4. mar 2011 Hold da op....en hel måned har du kæmpet....det må jeg nok sige....imponerende.
    Men ja når hunden ikke kan ødelægge har den det nok fint nok derinde....eller nowet.

• #32   4. mar 2011 Det er skægt buret altid skal gøres til bussemand i den slags tråde.

Vi har anskaffet os et bur - og det har intet at gøre med, at Lulu ikke kan være alene hjemme, for det kan hun sagtens. Hun hyler ikke, gøer ikke, bider ikke i noget - og har ikke gjort det i over et år - næh nej, det hænger sammen med, at hun slapper meget bedre af, når hun har sin helt egen hule.

Før vi fik buret, kunne hun godt gå rundt og være rastløs, fordi hun ikke vidste hvor hun skulle opholde sig, når hun var alene, fordi hun havde for meget plads og for mange valgmuligheder, hvor hun normalt vælger efter hvor vi befinder os.
    Nu kommer vi i stedet hjem til en frisk og udhvilet hund, der ikke så meget som overvejer at stå op, før døren åbner og hun ser os. Hun sover så trygt og tungt, at hun ikke engang hører os ved hoveddøren.

Om natten har hun mulighed for at ligge helt henne ved os, på en hundepude ved siden af sengen, eller i selve sengen - men for det meste vælger hun også buret her (selvom hun som regel sniger sig op i sengen i løbet af natten ;O) )

• #33   4. mar 2011 Maj - britt: jep tilfreds.... men synes ikke at det er slemt med bur, så længe lågen er åben hele tiden.

Kommentér på:
Dagens..

Annonce