919 visninger
|
Oprettet:
Dagens.. {{forumTopicSubject}}
- nedtur
At komme hjem og finde hunden udenfor sit bur og der er skidt i sengen
- optur
Det lader ikke til at der er tygget i noget, min hund var super glad for at se mig og så fik jeg da mulighed for at putte mit nye sengetøj på sengen
Intet er så skidt at det ikke er godt for noget.. det sagde min mormor altid
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.454
Jeg synes sådan set du skal butte dig uden om hvorvidt jeg har min hund i bur eller ej.. for det er helt og holdet et meningsspørgsmål og SLET ikke hvad denne tråd gik ud på!
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.113
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 674
Eller har du det bare godt med at komme med meningsløse kommentarer?
Wolfcub: Sådan siger min mormor osse altid ;D
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.371
Nate havde bidst sin grime i stykker og den var helt ny !
Så ned til butikken hvor jeg så finder den sidste kenjan sele og i den rigtige størrelse og farvel 150 kr !!!!
Så nu er min dreng rigtig godt klædt
mar 2009
Sølve kan godt være alene der er ingen problemer.. det kan godt være hun har skidt i min seng, men hun har også stået i en ny situation, hun var et sted hvor hun ikke får lov at være normalt uden jeg er til stede. Hun har jo f.eks. ikke tygget i noget, eller for den sags skyld tisset..
Men som sagt, så var det slet ikke hvad denne tråd handlede om, og du har ret til at have din mening det blander jeg mig ikke i, men ligesom din hvis din mening skal respekteres så skal min og mange andres også!
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 674
mar 2009
Og det irreterede mig bare at hvis man ikke har samme mening så er man ond mod hunden og en dårlig hundeejer.. det var sådan jeg læste hvad der blev skrevet jeg syndes det ligger i tonen på det der er skrevet.. Jeg har intet mod at folk ikke vil have deres hund i bur, det er fint nok med mig, men jeg synes bare ikke at nogen skal blande sig i hvad jeg synes er godt for min hund, når nu hun ingen overlast lider... Kovo f.eks. havde en safezone i en gang.. der følte han sig tryg - men eftersom jeg er flyttet har jeg ikke mulighed for at give Sølve samme mulighed for at have en gang som safezone..
Tråden havde jo intet med det faktum at jeg holder hende i bur når hun er alene - eller for den sags skyld at jeg har et problem med at hun ødelægger ting.. hun har faktisk endnu ikke ødelagt noget overhovedet - og det på trods af at hun er i bidealderen og igang med at skifte tænder..
Tråden handlede om at selvom man kommer hjem til noget rigtigt øv så kan det jo alligevel vendes til noget godt..
mar 2009
Min kammerat har boet ved mig en uge og da han tog afsted glemte han at lukke hendes bur..
har din hund aldrig besøgt hvis den har stået i en situation den er ny over for? for det har min mere end en gang..
mar 2009
mar 2009
mar 2009
Selv om natten når jeg slukker lyset så gider hun ikke ligge i sengen mere.. så går hun ned i buret og lægger sig.. (med åben dør)
det er jo ikke fordi hun er i bur hele døgnet eller hader buret.. eller for den sags skyld ikke er trænet i at være derinde.. som sagt tog jeg mig en hel måned hvor jeg havde fri til at træne hende til at være i buret og være alene..
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 84 Svar: 996
mar 2009
mar 2009
at hun elsker sit bur er jo ikke ensbetydende med at hun ikke kan lide at undersøge om der skulle ligge lidt mad i krogene..
jeg tror ikke på at hunde straffer
mar 2009
Maj - b; du må bygge et gitter om sofaen som du kan sætte op når du ikke er hjemme og så finde en kurv som er mere attraktiv end sofaen;-)
mar 2009
mar 2009
mar 2009
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.489
Men ja når hunden ikke kan ødelægge har den det nok fint nok derinde....eller nowet.
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Vi har anskaffet os et bur - og det har intet at gøre med, at Lulu ikke kan være alene hjemme, for det kan hun sagtens. Hun hyler ikke, gøer ikke, bider ikke i noget - og har ikke gjort det i over et år - næh nej, det hænger sammen med, at hun slapper meget bedre af, når hun har sin helt egen hule.
Før vi fik buret, kunne hun godt gå rundt og være rastløs, fordi hun ikke vidste hvor hun skulle opholde sig, når hun var alene, fordi hun havde for meget plads og for mange valgmuligheder, hvor hun normalt vælger efter hvor vi befinder os.
Nu kommer vi i stedet hjem til en frisk og udhvilet hund, der ikke så meget som overvejer at stå op, før døren åbner og hun ser os. Hun sover så trygt og tungt, at hun ikke engang hører os ved hoveddøren.
Om natten har hun mulighed for at ligge helt henne ved os, på en hundepude ved siden af sengen, eller i selve sengen - men for det meste vælger hun også buret her (selvom hun som regel sniger sig op i sengen i løbet af natten ;O) )
mar 2009
Dagens..