398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

dagens griner dagens griner

jeg har en Instagram - altså jeg bruger den ikke, det er mest fordi det er nemmere hvis nogen poster et link til noget derinde. Og ok, så sidder jeg i ny og næ og kigger videoer hvis jeg keder mig. Men jeg "bruger" den som sådan ikke... den er tom af samme årsag. Synes heller ikke rigtigt jeg har noget at bringe verden i det medie. Mit navn fremgår heller ikke.

Men så kommer vi til det humoristiske indslag. Fordi der snildt kan gå uger imellem jeg åbner app'en, så opdager jeg jo ikke hvis nogen skulle kontakte mig (og hvorfor i helvede skulle nogen det).
Det viser sig så at en eller anden Kim har skrevet på den for 2 uger siden med "Hej hvem er du?"
Allerede der er vi lidt ovre i creepy, ik
Det får jeg jo sjovt nok ikke svaret hurtigt på.... hvorpå næste besked er at han vil blokere mig fordi jeg ikke svarer og ingen billeder har.
Der kom jeg fandme til at grine. Og fordi jeg er mig, så kunne jeg ikke dy mig for at svare på den besked med "Åh nej da, hvordan skal jeg nogensinde kunne leve videre når en eller anden rando blokerer mig"

Er der nogen der kan komme med råd til hvordan jeg nu kommer videre med mit liv? Hvad er fremgangsmåden når man bliver blokeret af en rando? Sprut? Stoffer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dagens griner
  • #1   1. maj Tinder er næste step

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 114 Emner: 30 Svar: 3.587
    #2   2. maj Der MÅ være en krisepsykolog i dit område smiley smiley
    smiley

Jeg sad engang på en skadestue og kedede mig gudsjammerligt. Så lavede jeg en instagramprofil, for dog at lave noget - og jeg postede et billede af min tilskadekomne fod. Min lilletå sad ret forkert smiley Siden glemte jeg alt om instagram, indtil for et par uger siden, hvor jeg så entrede sitet og fandt min søn og svigerdatters profiler. Hyggeligt. Det vil jeg fremover gøre en gang eller to om året - måske smiley

Kommentér på:
dagens griner

Annonce