491 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Brok,brok og atter brok :( Brok,brok og atter brok :(
Hejsa..Jeg kan da godt forstå at folk ikke gider bruge så meget tid og energi på at lave en flot beskrivelse af deres hund,når det i øjeblikket næsten er umuligt at blive budt velkommen til hunde galleriet Gi da lige folk og deres hunde en chance for at se hvad det er for noget før i afviser dem.. tak!
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 228
Jeg spørger bare... men hvad kan der dog ske ved at falske hunde dukker op af og til? De kan give dårlige karakterer og svine folk til...SO WHAT? Ignorer det og så forsvinder de helt af sig selv...
Der bliver dårligere og dårligere stemning herinde fordi der er så meget snak om falske hunde. Jeg kan godt forstå folk begynder at "pakke deres ting" fordi det minder mere og mere om en teenage side...
Snak om relevante ting omkring hunde, det er da meget sjovere.... eller hvad?
jun 2004
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 228
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
De har simpelthen ikke noget at gøre her, og jo mere ihærdige vi er med at holde dem ude, des større chancer er der for at de bliver helt væk.
Jeg er faktisk glad for at Anelise gider at lege politibethent. Hun er god til det og skulle efter sigende ikke tage fejl, når hun ser en falsk hund. Som tak for sit sure arbejde, bliver hun bare svinet til! Det er altså ikke fair.
Det er da langt fra alt jeg er enig med Anelise i, men man har lov at have sine egne meninger, og det er sejt af Anelise at stå ved dem, trods det at der er så mange imod hende.
Det kan godt være at hun er hård, men hun er også retfærdig!! Derfor skal du ikke smutte nogen steder Anelise. Vær du hellere stolt af at være politibetjent.
Mvh Karina
Brok,brok og atter brok :(