{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Brok brok brok. {{forumTopicSubject}}

Nej, det er ikke endnu en tråd om muskelhunde smiley

Jeg skal bare brokke mig.

Jeg træner med min svoger, i dag skulle vi så tage bussen til centret - jeg skrev allerede til ham igår om en tid, men han svarede først i dag omkring formiddag - jeg skriver så til ham at han må finde en tid, men det skal ikke være lige nu, da jeg skal male loft .... så finder vi så ud af at det ikke kan lade sig gøre, senere ringer min søster og siger at vi kan tage op og træne nu - men jeg var endnu ikke færdig og foreslår i aften når deres datter sover - det mener hun så ikke kan lade sig gøre fordi det bliver for sent ..... så ringer hun her 20,06 og siger at mig og min svoger kan køre nu, igen må jeg sige nej, nu har jeg planlagt at bruge aftenen på at træne i stedet for - hun bliver så irriteret.
Jeg vil være vide om vi skal træne bare lidt før, når jeg går og maler herhjemme, så man kan tilrettelægge det lidt.

Jeg forstår så ikke - hvorfor fanden bliver min søster sur ???? det er sgu'da ikke hende jeg skal træne med! :o)

Så nævnte jeg at jeg kunne tage mit træningstøj med i morgen, når jeg skulle til frisør så kunne vi træne bagefter - men så fik jeg bare afvide at han nok bare trænede tidligere selv, okay, jamen tak for det :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brok brok brok.
Kommentér på:
Brok brok brok.

Annonce