{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

en lille griner :-D {{forumTopicSubject}}

I går var cirkeline og jeg ude og gå sammen med en god veninde og hendes ruhåret gravhund viggo i det dejlige vejr.
Og som en han hund jo gør letter han jo ben tit, og da vi kommer forbi en stor lager bygning letter han lige ben op af væggen så det kan ses, jajaja så kommer min meget lidt femine hund hen og snuser så drejer hun lige numsen hen til væggen letter ben og for lige tiset op af væggen vel at mærke pænt højt oppe smiley jaja tag den viggo jeg kan også tror jeg hun har tænkt ;-).
Min veninde og jeg var flade af grin :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en lille griner :-D
  • #1   7. mar 2011 det er så sjovt at se, vores gør det også, der er vild konkurrence om at tisse højst- det værste er at den lille er så hurtig til at dominere at han tit render ind i strålen fra de andre smiley

• #2   7. mar 2011 Min afdøde tæve lettede også ben.. Hun var værre end nogen hanhund til det når vi gik tur.

og så lige en sidebemærkning...
    er det bare mig der er sippet / underlig når jeg ikke tillader min hund at tisse på bygninger, trapper, postkasser, blomsterkrukker og andre personligt ejede ting der står ude ?

• #3   7. mar 2011 Nej Tina. Du er ikke sippet du er dejlig 8-)

TS: Må have set sjovt ud.
    Min nabos tæve tror også hun er en han. Desvære går det ofte ud over vores meget utætte skur. Har somme tider fået fat i kasser som lugter rigtigt fælt.
    Faktisk første gang jeg indser hvorfor. Har egentligt aldrig tænkt over det kan være hunde tis som er årsagen.

• #4   7. mar 2011 Jeg har også en tæve som letter ben, det er ikke bare ind imellem, men HVER gang hun skal tisse smiley Hehe, folk glor store øjne når de ser det smiley

Tina: Nej, syntes det er noget svineri at folk lader hunden tisse op af hvad som helst..

• #5   7. mar 2011 Min for heller ikke lov til at tisse op af privat huse låger postkasser blomsterkrukker osv men det gør hun nu også meget sjældent op af andre ting men tror lige at viggo skulle se at hun også kunne ;-).
    Ellers er det op af højt græs og vildt hegn hun gør det ved.
    Har selv han hund her hjemme og han for altså også besked på ikke at lette ben op af alt , så nej Tina og Alex N jeg synes ikke du er sippet smiley

• #6   7. mar 2011 Nej Tina, mine får heller ikke lov.

Kommentér på:
en lille griner :-D

Annonce