{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.295 visninger | Oprettet:

løbetid - betændelse - udflåd ? {{forumTopicSubject}}

ja, jeg oprettede et indlæg for 3-4 uger siden, da min tæve stadig var meget hævet og tiltrak hanner. hun blødte ikke mere, men var stadig i brunst. DET HAR IKKE ÆNDRET SIG OG DET ER NU 2 MDR siden hun gik i løb

forløbet kort:
7 jan. gik hun i løb og blødte ca 8-10 dage, efterfulgt af brunstperioden (lige efter bogen)

Vi havde desværre herregæster og jeg turde ikke tage nogen chancer, så vi var til dylle og få en abortspøjte uden nogen komplikationer.

hun vedblev med at have hævet kønsåbning og tiltrak som sagt hannerne. i weekenden begyndte hun så at dryppe noget hvid, gråt, brunt tyndt udflåd.

derfor tog jeg til dyrlægen idag og fik hende undersøgt for infectioner og underlivsbetændelse osv.
Hun havde hverken feber eller særlig voldsomt baterieflora fra skeden og dyrlægen mente ikke der var nogen infectioner. Vi kom på antibiotika, som skal tages 10 dage 2x dagligt.

her til aften lå hun så og sov ved siden af mig og jeg var der da hun vågnede efter ca 1 times lur. tilfældigvis fik jeg efterses hendes skede inden hun selv rensede sig og så til mit chock at hund var helt sovset ind, ja selv halen og bagben var våd af hvidt udflåd.

mit spørgsmål og tanker er (som jeg gerne vil have lidt reaktioner på)

1. er hun eventuelt på vej ind i en ny løbetid og udflådet er de "indledende øvelser" ?
(en abortsprøjte kan provokere ny løbetid?!)
2. er dyrlægens reaktion korrekt eller skal jeg meddele at udflåd er tiltagt i perioder og bede om mere grundige undersøgelser?
2a. vil dyrlægen alligevel afvente antibiotikanes effekt først?
3. er der nogen der har erfaringer som minder om mine de kan dele og hjælpe med?

det skal siges at hun spiser, leger, løber og opfører sig helt normalt. Hun tisser muligvis lidt oftere end normalt og derved er hendes vandindtag nok lettere forhøjet.

flere tissetåre kan jo også være pga løb, men også infectionstegn?!

alle gode råd er velkomne smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid - betændelse - udflåd ?
Kommentér på:
løbetid - betændelse - udflåd ?

Annonce