{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

ØV Hvor er du bare frustrerende! {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley
For et lille år siden, (tror jeg), fortalte jeg om en veninde, der havde anskaffet sig en DEL hunde og bare vil af med dem igen.. Bla. en amstaff som hun solgte videre efter hun havde haft den i to dage, solgte den til en der ikke engang havde et sted at bo, hvorefter jeg kontaktede avler, og kørte den her stakkels hund op til avleren igen kl. tolv om natten en torsdag. (jeg kan ikke lige finde indlægget)

Nu har hun edderøvme gjort det I G E N. Nu har hun købt sig en Pekingneser blanding, af en veninde. Hun får den her i april. Jeg var bare SÅ skuffet og sur, at jeg ikke har snakket med hende siden hun fortalte mig det. Min kæreste blev sur på mig og mente jeg skulle skælde hende ud. Men det har jeg gjort?? TUSIND´gange, og med de sidste 6 hunde hun har anskaffet sig. Men kvinden er jo PISSE ligeglad???

Jeg er simpelthen så ked af det, og aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved bare den lille hund bliver smidt rundt, eller bliver solgt videre efter 4 dage fordi den prutter og lugter. smiley

ØV HVOR ER DET TRÆLS!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV Hvor er du bare frustrerende!
  • #1   9. mar 2011 Hvad med at kontakte hende, som har solgt hende hunden?

Jeg kender fornemmelsen- det er SÅ frustrerende!!

• #2   9. mar 2011 Jamen det er jo hendes veninde. Og hun kender pige barnet og ved hvor åndssvag hun er. Så jeg fatter hende simpelthen bare ikke!

• #3   9. mar 2011 Hmmm jeg ville nok tage en snak med hende alligevel... for hundens skyld.

• #4   9. mar 2011 Hvordan kan du som ansvarligt hundeejer være veninde med sådan en person ?.
    Hun lyder da ikke til og fortjene dig som veninde, når hun er så uansvarlig.

• #5   9. mar 2011 Åh Gud.
    Hmm, bor du tæt på hende?
    Du kunne eventuelt slæbe hende med til noget Hundetræning, så hun ser hvor sjovt det er rent faktisk at lave noget med sine hunde (går jeg ud fra, at hun ikke gør). Så kan det være hun får et tættere bånd til den, og ikke skiller sig af med den.

• #6   9. mar 2011 Nu tager folk omkring en altid nogle valg man ikke selv ville tage. Jeg har kendt hende siden vi var helt små. Og jeg synes virkelig jeg har prøvet at gøre mit for at snakke med hende om tingene. Bare fordi ens veninde er sin kæreste utro, er jo ikke ensbetydende med du er.

Jeg synes også det er rigtig frustrerende, og jeg er faktisk rigtig ked af det over det. Hun fatter bare ingenting. Nu snakker jeg heller ikke så meget med hende mere som jeg engang har gjort, men jeg synes bare at det her er ved at være for dumt for mig. Jeg har en dejlig hund jeg har haft siden han var 8 uger, og han bliver to nu her, jeg ville aldrig nogensinde kunne skille mig af med ham, han er en del af mig, og når jeg tænker på, hvor mange hunde, som ham, der enlig skifter ejer MANGE gange i løbet af deres liv, og som bliver tilside sat, mishandlet, smidt på gaden osv. Så gør det virkelig ondt. Men jeg må indrømme jeg er nået til det punkt hvor jeg enlig bare står og banker hovedet mod muren, fordi jeg tænker: HVOR DUM ER DU? Men lige lidt hjælper det...

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op, og føler mig magtesløs. Har allerede ondt af den stakkels lille hvaps.

• #7   9. mar 2011 Det har jeg også prøvet, men problemet er at hun har en lille dreng, så det mener hun ikke at hun har tid det.
    Det værste ved det er at hun vil have hunde i en boligforening hvor det IKKE er tilladt at have hund. Jeg kaster snart op over det.

• #8   9. mar 2011 Hun har jo åbenbart sat sig i hovedet, at hun VIL have en hund, men det virker ikke som om hun kan overskue ansvaret.
    Så mit bud er at du slæber hende ud i hundeverdenen, og går til noget træning, rally-o måske? Eller LP.

• #9   9. mar 2011 Hvor gammel er drengen?
    DKK har noget barn og hund træning.

• #10   9. mar 2011 Jeg mener han er 4 eller 5, ja det skulle jeg nok. Kan i hvertfald prøve, der ligger hundetræning 4 km fra hende ca. Men hun har ingen bil og er lidt kraftig, så skal se om jeg kan få hende derud. Men det tvivler jeg endnu engang på. Alt det jeg har gjort de sidste 5-6 gange har ikke hjulpet overhovedet.

• #11   9. mar 2011 Det må virkelig være frustrerende. Jeg føler med dig. Det er fantastisk at du blivet ved med at gide smiley

• #12   9. mar 2011 Jeg prøver. Det værste for mig er, at da jeg købte Robin var avleren meget skeptisk og ville enlig ikke sælge en hund til en pige der kun var 18 år og sådan, og sagde hvis jeg ikke ville have den, så skulle hun have den tilbage også blev penge overført til min konto igen. Og jeg kan huske hvor dårlig samvittighed jeg fik over jeg kun var 18 og ville have en hund, også hvor lidt tillid der er til de unge mennesker der køber hunde, for de vil squ alle sammen bare af med dem igen! Og sådan var jeg jo ikke, men en ligesom hende er netop med til at ødelægge det for de få, der faktisk køber sig en ven for livet!
    Også bare tanken om hvis det nu var Robin der blev smidt fra hjem til hjem, det kan jeg bare ikke holde ud. Jeg må indrømme jeg gør os kun min indsats for hundens skyld, fordi jeg synes det er synd, det er overhovedet ikke for hendes, hendes dumhed har jeg squ ikke ondt af!

• #13   9. mar 2011 kunne man ikke ringe til den boligforening og sige at hun har tænkt sig at anskaffe sig en hund? Ved ikk om man kan og om det ville hjælpe noget, bare lige en tanke.

• #14   9. mar 2011 Hun må jo have et problem af en slags. De fleste vil egentlig gerne gøre en indsats, men nogle gange skal de sparkes igang! Hårdt.

• #15   9. mar 2011 Uni: Det ville faktisk være en ide. Problemet er jo bare at jeg ingen beviser har for det, og de kan jo ikke rigtig gøre noget inden hunden er i lejligheden, og hvad så derfra? Min kæreste og jeg har en hund hver, (da vi havde dem i forvejen da vi mødste hinanden) Og vi har ikke lyst til at få en hund mere. Det er vel en ærlig sag, også skal den stakkels lille hvaps tilsalg med det samme igen. Er ved at gå ud af mit gode skind af frustration. Hvor er jeg bare ærgelig over det her.

• #16   9. mar 2011 Tjaa, måske de faktisk henvender sig til hende, og siger at hvis hun anskaffer sig en hund, vil den blive forlangt fjernet eller hun kan opsiges hvis dette ikke overholdes. Jeg tænker bare på i det boligforeninger jeg har boet i, har de været temmelig strikse, hvad det angår. Så hvis de nu tog kontakt inden hvapsen kom, kunne det være din veninde bliver lidt "skræmt" af det.

• #17   9. mar 2011 Der ville jo ihvertfald ikke ske noget ved at prøve.. smiley

• #18   9. mar 2011 Stine: Det er rigtigt. Jeg aner ikke lige hvordan jeg skal give hende det her spark. Jeg har endda fået min far til at snakke med hende om det. Men lige lidt hjælper det... (vi kender hinanden meget godt, så hun kender også mine forældre meget godt, derfor kunne jeg tillade mig at få min far til at ringe til hende) (:

• #19   9. mar 2011 For mig lyder det bare som om, at hun ikke i virkeligheden gider at ha hund selv, måske bare ideen om at ha en er tiltrækkende, men når den så kommer, finder hun ud af hvor meget ansvar der er, og så er det ikke så tiltrækkende mere, og så væk med den. For derefter at anskaffe sig en ny... Kendte til en der var sådan, der på 1 år havde haft 8 hunde. tsk.

• #20   9. mar 2011 Det er så forfærdeligt. De lever i en eller anden lille drømme verden og er fuldstændig ligeglad med det lille dyrs sjæl, for de kan jo bare købe en ny. Hvad er det for en ide at rende rundt med? Jeg elsker seriøst min hund, og hvis jeg skulle skille mig af med den ville det knuse mit hjerte. Jeg forstår ikke hvordan de bare kan skifte dem sådan ud.

• #21   9. mar 2011 Hun er jo helt typisk en af dem der er med til og gøre det langt sværede for unge og købe hund. Og nu hvor du selv oplever hvor ubetænksom nogle kan være forstår du sikker også godt hvorfor nogle ikke sælger til de helt unge.
    Gode råd er svære og give dig.
    Jeg er nok en af dem der ville tænde fuldstændig af hvis hun var i min bekendtskabskreds. Og forstår til fulde din fustration.

• #22   9. mar 2011 Det er det.. Jeg har det virkelig også svært med det... Nu skal hun til bosnien i en måned i sommerferien og har spurgt om hunden kan passes hjemme hos os.. Men jeg mener bare at når man lige får en lille hvalp så behøver man ikke lige tage afsted i en måned. Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til det for at være ærlig.

• #23   9. mar 2011 Mon ikke hun har solgt den inden da? Det var vist nærmest og håbe.

• #24   9. mar 2011 Jo det kunne jeg sagtens forstille mig! , Jeg har sagt til hende at jeg ikke vil have en hund mere, så hun skal ikke spørge mig. Min kæreste og jeg har to, og det synes jeg er mere en rigeligt. smiley

Kommentér på:
ØV Hvor er du bare frustrerende!

Annonce