{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.313 visninger | Oprettet:

øv øv øv hvor er jeg sur! {{forumTopicSubject}}

Føler mig som den værste hundemor nogensinde.
Min dag hjemmefra igår var meget lang da jeg først skulle arbejde, og bagefter en tur til slagelse sygehus. Min kæreste skulle arbejde hele dagen , så jeg prøvede at finde pasning til min hund. Ingen kunne tage ham men min veninde's datter (17 år ) ville have 2 timer hjemme inden hun skulle arbejde , så aftaler med hende at hun lufter ham og og tager ham medhjem hvor jeg ved min veninde (35år) er hjemme inden for en time og overtager ham derfra. Hendes datter har før luftet ham og fået lidt for det og altid været til at stole på. MEN igår får min veninde tidligere fri og henter sin datter fra skole og køre ud og køber en fødselsdags gave og glemmer alt om min hund , jeg sidder i slagelse og kan ikke komme hjem for bussen køre først en time senere og det tager mig 2 timer at komme hjem. Jeg ringer så for at høre om min hund er okay og opføre sig ordentligt kl 15 hvor hun siger guud det hajeg glemt køre hjem til ham med det samme. Jeg kommer  hjem kl 18.20 og min hund er underligt nok hjemme og er kommet til at skide på gulvet og ligger og gemmer sig han blikfp meget flov over uheld (har aldrig fået skæld ud over uheld ) og jeg får ham frem og siger hej og vi går en tur med det samme. Ringer til min veninde og spørger om han er luftet hvor til hun svare nej hun var først lige kommet hjem. Jeg blev så ked og gik en lang tur med ham.. Så han var alene fra 06.00 morgen til 18.20 aften hvor jeg troede han var hos min veninde øv øv og undskyld sisqo det sker aldrig igen.. Undskyld det blev langt måtte af med det og er så ked af det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv øv hvor er jeg sur!
  • #1   1. jun 2012 Undskylder for tastefejl men skriver over mobilen.

  • #2   1. jun 2012 Det er jo hvad der sker...Din hund har været aene i 12 timer. Det er lang tid men tager nok ikke skade af det smiley Trods uheldet, har du det nok værrre end din hund har et *S*
    En anden gang skal du nok ikke lave aftale med den veninde..


  • #3   1. jun 2012 Kan selvfølgelig godt forstå at du er sur på din veninde, men jeg tror aldrig hun glemmer det en anden gang. Giv hende en chance for at bevise at det var en smutter. At der skete et lille uheld, det kunne også være sket selvom han havde være alene hjemme i kortere tid. Hunde har ingen tidsfornemmelse, så han har nok klaret sig.

    Men selvfølgelig var du bragt i en situation, hvor du ikke kunne gøre noget, og det kommer man lidt ud af kurs over. Din hund fik en lang gåtur et par timer forsinket, men jeg vil gætte på, at han ikke har lidt nogen nød.

    Giv ham en krammer og en ekstra guf, så tror jeg det kompenserer for hvad der skete i går, og som ikke gentager sig.


  • #4   1. jun 2012 Vil sige det samme som de andre....det er en lang dag for ham, men skade tager han ikke.... mine kan såmænd holde sig 12 timer hvis sengen er dejlig varm og vejret dårligt....

    Men nej aftale med veninden igen ville jeg nok ikke lave... at hun glemmer det i første omgang, kan ske for alle, men at hun så ikke prompte drøner hen til ham efter I har talt sammen det er ikke så godt....



  • #5   1. jun 2012 Æv, æv, æv... jeg kan godt forstå, du er både vred og ked af det. Det ville jeg selv være, hvis jeg var i dit sted. smiley

    Men når det er sagt, er jeg meget enig med de øvrige, som har kommenteret i tråden. Uheld kan ske, og selv om det har været en lang dag alene for din hund, tager han næppe skade af det.

    Og så må du jo bare gøre op med dig selv, om du tør betro din veninde at lufte ham en anden gang.


Kommentér på:
øv øv øv hvor er jeg sur!

Annonce