{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.467 visninger | Oprettet:

Pris-chok / operation {{forumTopicSubject}}


Så har jeg fået ca. pris på fjernelse af analkirtler.

8000kr....... Saml lige min kæbe op.....

Nåårh men gudskelov siger forsikringen at den dækker hvis dyrlægen vurderer at hun ikke kan hjælpes på andre måde, og så ender regningen "kun" på 1480kr...

Problemet er så bare at lægge de 8000kr ud..... Det er sgu mange penge...
Men skal snakke med dyrlægen i morgen tidlig....

Kryds fingre for mig... Synes lige så godt at hun kan blive opereret denne gang, istedet for at jeg skal ringe efter din mobille dyrlæge 1 gang mere, for at få dem tømt....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris-chok / operation
  • #1   9. mar 2011 Prøb lige og ringe til nogle flere dyrlæger om pris. Det lyder vanvittigt i mine øre. Men der er penge og spare ved og indhente tilbud.

  • #2   9. mar 2011 Du kan ikke få din dyrelæge til og vise dig hvordan du selv tømmer dem?

  • #3   9. mar 2011 Nogle gange kan man få forsikrings-selskabet til at udbetale direkte til dyrlægen, så du KUN skal betale DIN andel af det........

    Det var da værd at forhøre sig om;O)


  • #4   9. mar 2011 hvilken dyrlæge tillader sig at tage en sådan ågerpris ! fik fjernet analkirtler på en gravhund i dec 2010 og det kostede 2400 her på falster

  • #5   9. mar 2011 er du så færdig. Er helt chokeret. -.-

  • #6   9. mar 2011 Nu er det sådan, at til denne operation vælger jeg et sted, hvor jeg ved at de er rigtig rigtig dygtige.... Fremfor pris....
    Det vil ikke være sjovt, at have en utæt hund, som nu er 2,5år.... Og forhåbentlig bliver 15 år.....

    Så erfaring fremfor pris... Selvom det godt nok var noget af et chok for mig, da jeg regnede med ca. 5500kr.

    Jeg har lært at tømme analkirtlerne.... problemet er at Sille har så store problemer med det, at den ene kun kan tømmes indvendigt fra, og det tør jeg simpelthen ikke at gøre.

    Men ja.... I skal da være velkommen til at foreslog dyrehospitaler igen i københavns området, hvis I har fået opereret analkirtler væk på jeres hund?

    Indtil videre holder jeg ved dette hospital, da jeg ved det har ekstrem ekpertise, og er kendt langt væk pga deres dygtighed.


  • #7   9. mar 2011 Men Ghita: Vil da lige nævne din pris når jeg snakker med ham i morgen, og høre hvad han siger til det.
    Kan jo være han så siger, at han har skrevet forkert (har fået prisen pr. email, da jeg ik er så god til at ringe op i første omgang smiley


  • #8   9. mar 2011 Og så forhør dig lige om det med udbetaling af fordikrings direkte til dyrlægen.......
    Det gør altså også en forskel.


  • #9   9. mar 2011 Ja men venter med at ringe til dem igen, til jeg har snakket med dyrlægen i morgen smiley

  • #10   9. mar 2011 Vores pekingeser har lige haft et "øje-udfald" det gav en regning på godt 3000 kr. Dan vi anmeldte det til forsikringen, sendte de os en check, som vi så kunne tage med til dyrlægen.

  • #11   9. mar 2011 noah har os fået fjernet analkirtler og det var os deromkring prisen lå, jeg valgte dog os et sted hvor jeg ved de er dygtige frem for pris... det var ved kbh´s dyrehospital


  • #12   9. mar 2011 Hov kan se nogen har spurgt hvor henne det er.

    Det er Karlslunde.....

    Jeg plejer at bruge dinmobiledyrlaege til småting, og ellers Greve, men af en årsag jeg ikke kan forklare, så føler jeg ikke at jeg stoler nok på Greve til at lade dem foretage denne operation. Jeg har intet at klandrer dem for. De har steriliseret min tidligere hund, og det gik perfekt.

    Det er bare en mavefornemmelse jeg har....


  • #13   9. mar 2011 karlslunde er generelt meget dygtige og har et godt rygte, men også dyre.
    de skulle have 13.000 kr pr operaret albue på min forrige hund


  • #14   9. mar 2011 Kan godt forstå du vælger en dyrlæge du stoler på frem for at vælge en der er billig. Selvom det kunne være rart med en billig dyrlæge man stoler på smiley

    Jeg selv måtte slippe 10000 kr for at få begge mine hunde opereret forrige år, og dette op af egen lomme. Jeg kunne have fået operationerne til under det halve et andet sted, men ville gerne betale for at være tryg ved at sende mine hunde afsted smiley


  • #15   9. mar 2011 Ja,kunne have sagt mig selv at det er Karlslunde,de er vildt dyre !!
    Prøv at ringe til Køge Dyreklinik tlf. 56 63 40 96,deres klinik ligger 5 min. gang fra S-toget,de er meget rimelige i pris,har været kunde der i mange mange år.


  • #16   9. mar 2011 Jeg bruger selv skovlunde dyreklinik og de tager i hvert fald ikke 8000 kr for at fjerne analkirtler, min venindes cavalier fik det gjort hos dem uden problemer og kan ikke huske prisen, men det var meget billigere end den pris du har fået.

  • #17   9. mar 2011 Hvad med Ølby Dyrehospital...!?!?!

    En helt anden ting, Karlslunde er godt nok kendt for at være ekstrem dygtige indenfor operationer i bevægeappartet, hofter, knæ osv.

    Men er de eksperter indenfor andre områder ?


  • #18   9. mar 2011 Vælg det dyrehospital du har tillid til smiley det er mit råd. Når du har forsikring.

  • #19   9. mar 2011
    Jeg ved ikke om de er eksperter indenfor det at fjerne analkirtler, men regner med at få mere viden i morgen, når jeg snakker med dyrlægen.

    Men hvis de generelt er gode og sikre på hænderne og erfarne, når de fører knive osv, så er de jo til at regne med.
    For det jeg er mest nervøs ved denne operation er at min hund efterfølgende bliver utæt.

    Jeg kender intet til Ølby Dyrehospital??

    Derudover synes jeg måske også at jeg skal passe på hvor langt væk Sille skal, for at opereres, når hun skal hjem efter en operation + at hun ikke er helt vild med at køre i bil + jeg ikke selv kan tage med pga min angst. Så det er min kæreste, der skal sørge for det smiley


Kommentér på:
Pris-chok / operation

Annonce