Miljøtræning af ejer {{forumTopicSubject}}
Jeg var en tur i StorKbh/Albertslund for at afleverer noget tøj. Da jeg alligevel var derinde ad, tænkte jeg "hey, lad os tage lidt tog træning, da jeg havde et klippekort i pungen".
Kører ind på Albertslund st., smider bilen, op til toget og ser hvor langt vi kan komme. Vi kan tage en tur til Valby og retur igen.
Ejeren er ikke så glad for offentlige transportmidler, grundet mange mennesker, men hun har også godt af at blive trænet.
Hunden sidder på perronen med gennemgående toge fisende forbi og kunne ikke være mere ligeglad. Kommer ind i toget. Ejer er utryg, hund sætter sig roligt og kigger lidt rundt, indtil han ligger sig.
Valby st. - ejer tænker, vi kan tage da elevatoren op, god træning.
Hund sætter sig i elevator med barnevogn og andre mennesker - han er pænt ligeglad. Ejer har faktisk elevator-forbi, så hun bliver atter trænet.
Sætter os på selve stationen. Hund opdager lille puddel i taske og så bliver der blinket lidt og gjort sig lidt til, ligeglad med alle de mennesker, der er der.
Ned på perron, med toget retur og hund atter ligeglad.
Så her var det ejeren, der blev miljøtrænet, togtrænet og elevator trænet og ikke hunden, haha
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.762
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Jeg kender følelsen...
Hvis jeg tog en tur i et tog er det vist både mig og pølsen der fik træning
Fed historie !
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Altid godt at få trænet sin fører lidt...
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
Igor var iskold både på stationerne og i togene og på rulletrapperen ( hvor jeg havde ham på armen ).
Nede på Nørreport station, drønede togene igennem, men Igor sad bare og kiggede op på mig.
Jeg fandt til gengæld ud af, at jeg med alderen har fået en tiltagende højdeskræk. Føj, hvor kommer man højt/ langt ned med rulletrapperne når man benytter sig af metroen.
Turen fra Kongens Nytorv og hen til fødselsdagen, tog den lille skid også med ophøjet ro. Han var vild med at duerne samlede sig i store klyner.
Miljøtræning af ejer