{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

undre mig {{forumTopicSubject}}

jeg bor i en lille by ude på landet og der er mange, der har hunde her, men det er altid kun de sammen 4-5 stykker, der bliver luftet udenfor deres haver, bliver gået tur med. jeg undre mig over om de aldrig kommer ud. jeg går meget med min hund, men ser ALTID kun de samme. hva er det der sker for folk, siden de ik gider gå med deres hunde, det er da synd. hva er jeres mening om det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undre mig
  • #1   10. mar 2011 Hæhæ sådan er det også hvor jeg bor. Tror meget det er måden at holde hund på ude på landet - for mange, desværre.

  • #2   10. mar 2011 Vi har også en over på den anden side at vejen som kun lufter sine hunde i haven smiley den er så også stor. men ville da mene en gå tur i ny og næ ihvertfald morgen og aften ville være på sin plads.

    Jeg tror måske det er ret dovenskab og man måske har hundene som kun vagt eller selskabshund og måske ikke tænker så meget på hundens ve og vel smiley


  • #3   10. mar 2011 Jeg lufter ikke hundene herhemme men kører den hen til bedre steder.

  • #4   10. mar 2011 Måske går de bare ikke på samme tidspunkt som du?
    Der bor også mange hunde herinde hvor jeg bor, og jeg møder nærmest aldrig den samme hund to dage i træk. Men jeg ved at de kommer ud, for her er ingen haver. smiley


  • #5   10. mar 2011 Kunne det måske også tænkes at ikke alle lufter på samme tidspunkt af døgnet?

  • #6   10. mar 2011 Jeg snakker med en del herude og flere har fortalt de lufter hvis de har tid/lyst og at det er for hyggens skyld de har hund. Dog går flere om sommeren end om vinteren.
    Vi har marker og skov så der er gode gå muligheder =)
    Dog kører jeg også tit til stranden, tager 5 min, eller over til en veninde og så går vi sammen, eller kører andre steder hen så de også oplever noget nyt =)


  • #7   10. mar 2011 Jeg går ofte med mine om natten, evt meget tidligt om morgenen, og ellers når de fleste er på arbejde. Møder sjældent nogen, så har også hørt nogle siger at vores hunde aldrig bliver gået med, men det passer jo ikke...


  • #9   10. mar 2011 jeg ved der er nogle enkelte, der køre væk og lufter og træner. og kør i skoven, men det er oz altid de samme. og resten, ja det er så haven og så de ture de tar, når de stikker af, for det er der oz nogle der gør. men det er altså heller ik nemt at læse "avisen" i haven hver dag. og ja nana, jeg mener oz det er dovenskab. og det er ingen undskyldning, at ens hund er stor, så må man vælge en mindre hund, man kan holde og styre. der bor nemlig oz en her der har en grand dan og jeg har aldrig set den udenfor huset, den står altid og gør i vinduet. så spurgte jeg hende en dag, skal din hund aldrig ud, nej sagde hun, jeg kan ik holde den. der var jeg ved at få en kernenedsmeltning. det er da så synd for den hund, stakkels pelsdyr. det kan jeg slet ik accepterer, så må man altså finde en anden løsning og det kom jeg jo til at sige, så nu er jeg ik i kridthuset der

  • #10   10. mar 2011 Marianne - Nu spørger jeg lidt spydigt; sidder du vitterligt og holder øje med hvem der passerer hver eneste time i døgnet? smiley

  • #11   10. mar 2011 Marianne H - Sjovt dem der bor overfor os har også en Grand danios som også kun bliver lukket i haven. : )
    hvis den kun er i huset, vil jeg mene du godt kan tillade dig at melde det, en hund skal ud!
    men der står vidst ikke noget i loven om den skal ud. øv ellers.


  • #12   10. mar 2011 hej irene

    nej det gør jeg ik, griner,
    men der er altså mange, der ik kommer ud


  • #13   10. mar 2011 Hehe godt nok ;o)
    Vores nabo bruger haven til at lufte hund i (vi har meget små haver!), men de kommer ud på en lang gåtur og jeg ved jo ikke om det bare er en luftetur eller om der bliver stimuleret også. Og ved jo heller ikke hvad der bliver lavet med dem indenfor smiley


  • #14   10. mar 2011 nana
    det er rigtig synd, de ik kommer ud og gå, men jeg tror ik det hjælper at melde det. mon ik man må selv om, man lufter sin hund????


  • #15   10. mar 2011 Marianne - loven siger ikke man skal gå med sin hund. Nej desværre smiley

  • #16   10. mar 2011 nana

    det er rigtig øv, det er synd for hundene:(


Kommentér på:
undre mig

Annonce