{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Når træning giver pote :) lidt langt {{forumTopicSubject}}

Det er så dejligt når det giver pote smiley

I tirsdags var vi til hundetræning for 3 gang og da okay.
Vi skulle øve indkald, men ikke en eneste gang ville Aslan komme helt hen til mig, han løb op til mig så han stod 2 m fra mig, kiggede mig i øjnene og løb sin vej igen for at lege videre med de andre hvalpe. Dette gjorde han så mange gange i træk, da min træner og jeg ikke ville stoppe før han gjorde det han blev bedt om, da han ikke skulle opleve at han fik succes med det han gjorde.
-Han har dog styr på sin plads og sit. Så da vi fik lov til som nogle af de eneste til at øve dæk for vi havde så godt styr på plads og sit, ja så hopper han bare rundt HVER gang jeg prøvede at lære ham at lægge sig..

Idag var vi så ude i en park med en veninde og hendes hund. De løb rundt uden snor og legede. Aslan til den store forventning kom HVER gang jeg kaldte på ham smiley Også midt i deres leg. Gik pænt ved mit ben og gik maks 5 m fra mig smiley Også da vi var ude på en mark ved en skov ( der var gangstier på den mark) var der en flok hjorte, min venindes hund løber efter dem og Aslan løber self med, men med et nej og kom her så er han lige henne ved mig igen smiley Er simpelthen så stolt smiley Al den træning jeg har brugt på ham og alle de gange jeg har måtte løbe efter ham fordi han var stukket af fra mig, hvor jeg så måtte bære ham tilbage til det sted hvor jeg kaldt fra og sige "her", har endelig givet pote smiley

Ville lige dele min glæde med jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når træning giver pote :) lidt langt
Kommentér på:
Når træning giver pote :) lidt langt

Annonce