{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

skøre hund tar mine ting om natten:) {{forumTopicSubject}}

den her søde hund vi har taget hjem for 3 uger siden som er ved at runde de 2 år..er begyndt at tage forskellige ting om natten fra mig og lægge sig i sofaen ,som den ikke må .:) om dagen gør han det ikke, men han har indenfor de sidste par dage taet nogle ting så som.. en træsko og en sutsko...her inat havde han snuppet min nat t shirt som jeg havde smidt ved siden af sengen, og lagt i sofaen..der finder jeg det om morgenen
han ødelægger det heldigvis ikk tror bare han lægger det..men han gør det ikke med min mands ting kun mine ...
er der andre der har hunde der hugger jeres ting om natten smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skøre hund tar mine ting om natten:)
  • #2   14. mar 2011 Vores snupper strømper :o/

  • #3   14. mar 2011 Ikke om natten - der sover hun. Men i det hele taget er Audi lidt af en tyv :O)
    Hun går ofte rundt med mine clogs der som regel ender i vindueskarmen, og andre sko havner i kurven. Forleden tømte jeg hendes kurv for intet mindre end 17 arbejdshandsker!! Så tror pokker jeg aldrig kan finde dem...


  • #4   14. mar 2011 hehehehehee sådan nogen snupper vores hunde også ;o) plus hvis der ligger noget plastik af en eller anden art, det SKAL bare ødelægges, så
    Basse har lært lego osv. skal blive på værelset ;oP


  • #5   14. mar 2011 Læg mærke til at det samtidigt også er ting der dufter af dig. Din hund synes vel at det er nogle tryghedsskabende dufte, så den samler det omkring sig for at føle sig mere sikker (sove bedre). smiley


  • #6   14. mar 2011 ja manden har også fra start sagt han er mors hund smiley

  • #7   14. mar 2011 Til at starte med ville balder meget gerne med mig ned og smøre madpakke inden jeg tog på arbejde. Nu har han fundet ud af at han altså først får hans sædvanlige godmorgen leverpostejmad når min kæreste står op. Så nu står han ved siden af sengen og venter på jeg smutter så han kan ligge ved siden af min kæreste indtil morgen-snacken serveres:)

  • #8   15. mar 2011 så har vi været igang igen i nat smiley
    så var det en sutsko og en anden sko ude fra gangen...skøre hund ..altid noget han ikke tygger i dem smiley


  • nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Svar: 123
    #9   15. mar 2011 Min snupper strømper... han er desværre ikke så diskret som jeres.... han kommer rigtig stolt med en strømpe i munden som om han tænker, "mor se lige hvor dygtig jeg er" og så lige så snart jeg siger nej.. slipper han den og løber ind i sengen og gemmer sig:)

Kommentér på:
skøre hund tar mine ting om natten:)

Annonce