901 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sikken en morgentur... Sikken en morgentur...

Ja jeg stod op og gik en tur i parken med Trunte inden jeg skal i skole, så kunne vi jo "nyde" det dejlige sne der faldt i går aftes.

Vi møder en dame med hendes søn på ca 4-5 år og deres hund, en blanding ml. en broholmer og en labrador på ca 6 mdr. og SIKKEN en energibombe! Hun løb rundt som en skoldet skid. De gik så hen og satte sig på en bænk og drengen satte sig hos sin mor for at nusse, alt imens hunden hoppede rundt om dem og op af dem.

Vi gik videre og efter at have gået en tur på ca 15 min kom vi forbi bænken igen hvor de stadig (?!) sad og hunden stadig hoppede rundt om. Da vi kom forbi hoppede hunden helt op i hovedet på mig og jeg måtte skubbe den ned og væk flere gange for ikke at blive væltet omkuld.

Trunte prøvede at lege med hende, det gik fint i 5 min men så det blev alt for meget, så hun endte med at sidde ved min fod imens jeg snakkede med damen.
Beslutter mig så for at jeg synes vi skal gå hjem ad og det samme gør damen. Hun går så over for at hente drengen cykel - og hvad gør hunden da damen kigger væk? Hun hopper op og tager fat i toppen af drengen elefanthue og begynder så ellers bare at trække afsted med ham. Drengen ligger bare og finder sig i det.
Jeg skynder mig at hoppe hen til hunden og få det stoppet og damens løsning? Hun smider det æbleskrog, hun har siddet og gnavet på, hen til hunden i håb om distraktion og så ellers bare videre.

Ved slet ikke hvad jeg skal tænke om det, gik derfra i nærmest chok. Så godt at drengen ingen respekt havde for hunden og sparkede og spyttede efter den for at få den væk fra ham. Tror sgu ikke den kombination ender godt.

Puha - skulle lige ud med det.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikken en morgentur...
  • #1   18. mar 2011 det lyder da virkelig som en understimuleret og/eller meget glad unghund, der tydeligvis tror at mennesker, børn som voksne er en slags avanceret legetøj.

Du har nok ret i din mavefornemmelse, den hund bliver en belastning for dem før eller siden, og det er jo ikke engang dens skyld..

• #2   18. mar 2011 Jeg synes ikke det er rigtigt at sige drengen ingen respekt har for hunden ...
    Han er 5 år og hans mor hjælper ham ikke med at styre det kæmpe krapyl... Hvad skal han gøre ??

det lyder meget som en omplacering her om et par måneder..

• #3   18. mar 2011 Hold da op... Kunne godt lyde som om den har en masse den ikke kommer af med og så går det ud over alle når den så er i parken...
    Men ja lyder virkelig som en omplacering

• #4   18. mar 2011 Århh altså.. Stakkels vaps.. Den lyder bestemt understimuleret så det brager..
    Jeg er helt enig i at den nok snart er til at finde i salgsannoncerne eller på et internat. :o(

Gid folk dog ville sætte sig ind i hvad det vil sige at anskaffe sig en hund og hvilken race, FØR de henter en "nuttet"hvalp hjem.. *SUK*

• #5   18. mar 2011 Tina og Alex N: Jeg tror det er selve situationen hjemme hos dem der gør at drengen ingen respekt har. Og mener desværre ingen respekt. Da hunden var fokuseret på at lege med en pind stod han og spyttede og sparkede efter den. Og morgen sagde ingenting - hvilket var endnu værre...

Hun sagde heller ikke noget til at hunden hoppede meget voldsomt op af mig og blev ved - det virkede nærmest som om hun havde opgivet.

Stakkels stakkels hund.... Hun sagde at hun gik med den i 2-3 timer om dagen og at hunden fik masser af aktiveringslegetøj hjemme... Men de boede åbenbart i lejlighed med den - kunne forestille mig at den kravlede på væggene derhjemme og det er nok heller ikke optimalt med et barn der ikke lærer hvordan man omgåes hunde...
    Kunne forestille mig at det endte med at drengen bliver bidt eller lignende en dag.

SÅ trist...

Kommentér på:
Sikken en morgentur...

Annonce