578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

søger info omkring racen Cane corso søger info omkring racen Cane corso

hey alle hunde-elskere, jeg står og skal flytte i hjemmefra (i hus) og jeg er et hunde menneske så skal selvfølgelig have hund, de 2 hunde i min profil bliver hjemme hos mor. har overvejet at anskaffe mig en Cane corso men syntes ikke jeg ved nok omkring denne race, er der nogen der kan hjælpe mig..?

på forhånd tak...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger info omkring racen Cane corso
  • #1   27. maj 2006 tak.. begge to

• #2   28. maj 2006 Du er velkommen til at kontakte mig på email piastidsborg@yahoo.dk og der kan du evt få mit tlf. Du er velkommen til at komme forbi og møde mine Corsoer. Du skal absolut ikke bare kaste der ud i at købe en CC, da der er meget hundehandel herhjemme, du skal lave en masse baggrundsviden om racen. Du kan allerde se herinde en person der var modig og klog til at indrømme han ikke kunne magte racen, ham kunne du også få/lære erfaring af. Men gør noget basisviden og racen og støt ikke de evt hundehandlere i DK og udlandet, da folk bliver taget ved næsen, men den historie kan du altid få pr mail. Kig link www.molosserklub.dk eller racebeskrivelse på www.dansk-kennel-klub.dk istedet.

Mvh

Kommentér på:
søger info omkring racen Cane corso

Annonce