{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

De kommer op og slås. {{forumTopicSubject}}

Joey og Jack kommer tiere og tiere op og slås.

Og de slås virkelig for alvor. Det er så voldsomt at vi er nødt til at rejse os og skille dem ad, og smide dem i hver deres hjørne, før de stopper.

De skal begge kastreres, men da det er en dyrere omgang, så bliver det jo ikke lige nu og her.

Hvad kan jeg gøre indtil da?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De kommer op og slås.
  • #1   20. mar 2011 du må aldrig kastrere begge hanner hvis det skal ykkes så skal du kun kasrere den yngste af dem, fik jeg af vide af min dyrlæge, men er det gået helt galt mellem dem, så er det ikke sikkert at det hjælper.

• #2   20. mar 2011 Hvis hundene ikke kan sammen, skulle i måske overveje at skille jer af med den ene hund, inden de slår hinanden ihjel.

Ved godt det måske lyder lidt voldsomt, men nogen hunde kan ikke lide andre hunde, og det må man jo som ejer acceptere.
    Man kan ikke altid 'bestemme" hvor social man gerne vil have sin hund / hunde til at være.
    Som hundeejer mener jeg man er nød til at acceptere sin hunds grænser og ikke sætte dem i en situation de ikke kan håndtere.

Hvis de slås mere og mere er det fordi de eller en af dem ikke kan håndtere situationen.
    Mine forældre havde selv 2 han hunde de købte men da de begyndte at blive kønsmodne sloges de også temmelig voldsomt så de måtte til sidst skille sig af med den ene.
    Det er en trist beslutning at vælge hvem skal ud og hvem skal blive - men det er ikke givet det hjælper de bliver kastreret da rangordenen imellem dem i hjemmet ikke nødvendigvis ændre sig pga kastration.

• #3   20. mar 2011 Vores hunde kan sagtens sammen. smiley

De elsker hinanden, leger, sover sammen osv. Der kommer bare noget dominans imellem dem, hvilket gør at de kommer op og slås.

Skal lige siges at det er ikke sådan at de flænser hinanden fuldstændig. Har umiddelbart ikke set bid og sådan.

Melanie - Det bliver den ældste der bliver kastreret hvis det kun må være den ene.

• #4   20. mar 2011 Skal lige siges at det somregel er pga legetøj eller kødben.

Hvis Joey har sat sig for at han vil have det, så går han i slåskamp.

Jeg ved dog ikke lige hvad der satte det igang nu her.

• #5   20. mar 2011 Ja ok, så er der tale om zone forsvar, som jo er ganske normal adfærd :o)

Men så skal i enten fjerne legetøjet eller sørger for der er rigeligt af det så de ikke slås :o))

• #6   20. mar 2011 Wendy - Ja fik vist formuleret mig lidt forkert i første indlæg. Det beklager jeg smiley

Jamen det legetøj den ene har er jo bedre end det man selv har.. selvom de er 100% ens. smiley

Det er mere hvordan jeg får stoppet denne adfærd. Får lært dem at det er altså ikke ok at slås. (Self gør vi også det med legetøjet :))

• #7   20. mar 2011 ja det må vel også være det samme, men vi fik af vide at skulle det have en chance for at virke, så skulle det være den yngste, og jeg må så desværre sige at hos os hjalp det ikke og vi måtte gå af med den ene af hundene.
    men håber det går bedre for dig.

• #8   20. mar 2011 Aldrig have dem sammen når der er legetøj og mad!

• #9   20. mar 2011 Ressourceforsvar forandres ikke ved kastration. Det har intet med dominans at gøre (hvad det så end er for en størrelse).

Kommentér på:
De kommer op og slås.

Annonce