1.036 visninger
|
Oprettet:
Kennel Rilamace Fuglebjerg {{forumTopicSubject}}
Er der evt nogen herinde der kan skaffe mig i kontakt med Kennel Rilamace, hun skulle hedde Rikke og den ligger i Fuglebjerg på Vestsjælland, det er også det eneste jeg kan finde ud af.
Evt. nogle der ved om de hvalpebilleder der er på hendes hjemmeside er hvalpe født i marts eller om det er gl. billeder der så er lagt ud i marts ??
Har sendt hende en mail, men ikke fået svar.
Hvis hun ikke er interesseret i at få tlf sendt i en mail til mig så skriv det, og jeg sender gerne mit.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.332
De svarer vel på mailen siden det er den eneste kontakt mulighed de har på hjemmesiden
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.303
Tænker at det med påske jo kan være skrevet for nogen tid siden hvis det var det man planlagde, men hvis tæven så af en elller anden grund er kommet i løb en måned tidligere, så passer det med hvalpe født nu her, derfor spørgsmålet.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.332
feb 2011
Ja leder efter en tæve hvalp, men de hænger ikke ligefrem på træerne iøjeblikket. Den skal helst være slagsklar mlm 24.april og 15. maj altså være 8 uger indenfor det tidsrum, og går også efter en DKK hund.
Har lidt en tidsplan omkring ferie osv der skal hænge sammen, og havde regnet med hvalp medio maj, man det blev desværre ikke til noget ved den opdrætter jeg havde "bestilt"
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 4 Svar: 50
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 4 Svar: 50
feb 2011
Så derfor vil jeg bare vide om det er fordi det er gl. billeder men de er lagt ind 16-03-11, eller om der kunne være sket noget der har gjort at der er kommet hvalpe en måned tidligere end hun egentlig regnede med, tæver kan jo godt veksle lidt i cyklus.
Men hun svarer jo nok på min mail når hus får tid.
Har sendt dig en mail med tak, men nu får du lige et herinde også : )
Kennel Rilamace Fuglebjerg