{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Man ryster bare på hoved. {{forumTopicSubject}}

Der omkring hvor jeg bor (Boligblok) er der en familie der har en Amerikansk staffortshire terrier og jeg syntes sku det er så synt HVER gang de lufter hunden så render de bare lige VUPTI om i baghaven (Fælles areal) og så tisser og besørger den og så ind igen. Denne tur vare MAX 5 minutter. Jeg ved det er den eneste måde den bliver luftet på da jeg har udsigt lige ud til haven. Ikke nok med det så var det ved at gå galt forleden da da sønnen (Omkring 12 år) man kan tydelig se drengen slet ikke har krafter nok til at holde hunden jeg lyver ikke når jeg siger han løber efter hunden fordi han ikke kan holde den. Så den anden dag da drengen havde luftet hunden omme i baghaven så er han på vej rundt om hus blokken hvad han ikke kan se er at der kommer en fyr med en rotweiler på den anden side. hunden vil selvfølgelig hen til den anden hund. Denne dreng kan slet ikke styre hunden og man står bare og venter på at det går galt. HELDIGVIS gik det ikke galt men man kan ikke andet end at ryste på hoved at sådanne mennesker.Det kan godt være det ikke er den baghave der tilhøre den ejendom jeg bor i men man kan sku ikke lade være med at få ondt i røven over det når jeg har fået klager over at lufte min hund i vores fælleshave (Hvilket ikke passer) Jeg har ikke lyst til at være stikker og klage over dem men man får sku lyst nogle gange.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man ryster bare på hoved.
Kommentér på:
Man ryster bare på hoved.

Annonce