Man ryster bare på hoved. {{forumTopicSubject}}
Der omkring hvor jeg bor (Boligblok) er der en familie der har en Amerikansk staffortshire terrier og jeg syntes sku det er så synt HVER gang de lufter hunden så render de bare lige VUPTI om i baghaven (Fælles areal) og så tisser og besørger den og så ind igen. Denne tur vare MAX 5 minutter. Jeg ved det er den eneste måde den bliver luftet på da jeg har udsigt lige ud til haven. Ikke nok med det så var det ved at gå galt forleden da da sønnen (Omkring 12 år) man kan tydelig se drengen slet ikke har krafter nok til at holde hunden jeg lyver ikke når jeg siger han løber efter hunden fordi han ikke kan holde den. Så den anden dag da drengen havde luftet hunden omme i baghaven så er han på vej rundt om hus blokken hvad han ikke kan se er at der kommer en fyr med en rotweiler på den anden side. hunden vil selvfølgelig hen til den anden hund. Denne dreng kan slet ikke styre hunden og man står bare og venter på at det går galt. HELDIGVIS gik det ikke galt men man kan ikke andet end at ryste på hoved at sådanne mennesker.Det kan godt være det ikke er den baghave der tilhøre den ejendom jeg bor i men man kan sku ikke lade være med at få ondt i røven over det når jeg har fået klager over at lufte min hund i vores fælleshave (Hvilket ikke passer) Jeg har ikke lyst til at være stikker og klage over dem men man får sku lyst nogle gange.
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 229
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 284 Svar: 1.010
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 188
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.727
maj 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 336 Svar: 2.123
Det samme gælder folk hvis hund aldrig forlader haven.
Og så undrer de sig måske over hvorfor hunden bider i panelerne?
ENDNU en god grund til hvorfor det såkaldte kørekort, eller godkendelse/info til valg af hunderace er en super idé.
For det er som oftest hunde der er understimulerede og misforståede der ender på forsiderne, eller i ro og mag ryger til dyrlægen efter at have bidt lille Birger.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 188
Man ryster bare på hoved.