{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Ryster {{forumTopicSubject}}

Hej.

Mit problem er at min papilion Silas ryster hvis han ikke får sin vilje og nogen gange han bare ligger i sengen,men er i tvivl om han fryser eller han gør det for at få opmærksomhed. For han er meget tæt knyttet til mig og piver hvis det kun er min mor eller lillebror der er hjemme, så hvis de siger noget til ham ligger han sige ned og ryster.
det er virkelige frustrerende at man ikke kan hjælpe ham.
Er der andre som har oplevet dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryster
  • #2   27. okt 2012 Han er 3 altså han har ikke gjort det før, det er kommet her på det sidste.
    Hvis han får afvide han ikke skal bide efter vores store hund eller den piver.
    men kan godt se det for min mors side at det er træls han piver en helt dag, men er virkelig ikke rart han har det sådan kan ikke gå på toilet uden han sidder uden for og piver smiley


  • #4   28. okt 2012 Altså har ikke lavet noget sammen, men vi har altid været tæt knyttet, men det er bare blevet meget værre på det sidste. f.eks. i dag var vi på marken og han var løs og elsker at løbe efter pinde, men i dag gik han lige i hælene på mig.

    Han er ikke sådan en taske hund, og han bliver opdraget lige som vores lab. så tror ikke det er der for.

    men han kan nok mærke de er tæt af ham for tiden.


  • #6   29. okt 2012 Silas kan godt give pote, sit, dæk og vinke. men har ikke gået til noget træning med ham. apport kan han også, han har lært meget af lab. som kan rigtige mange trick

    har snakket med dyrlægen i dag og han opfodrede mig til at kontakte en adfærdsspecelist

    Tror lidt jeg misforstod dit svar før. smiley


Kommentér på:
Ryster

Annonce