Er så stolt af min tæve :) Er så stolt af min tæve :)
Hun er bare så dygtig og helt fantastisk.. Da hun fik hendes hvalp var hun meget aggressiv over for min hanhund og jeg snakkede med min tæves opdrætter og hun sagde at hendes hunde først kunne lukkes sammen med et kuld hvalpe når de var 6 uger.. Så jeg regnede med at der ville gå lang tid før min tæve ville acceptere min han.. Men allerede da hvalpen var 10 dage gammel kunne min tæve gå sammen med min han dog uden hvalpen.. I dag er min hvalp 3 uger og 2 dage og hun har nu hilst på hendes far for første gang og min tæve siger ikke noget til det.. Jeg havde ikke regnet med at hun allerede nu ville acceptere at han hilste på hvalpen men hun tager det bare så pænt.. Jeg er så stolt af hende
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.496
Mine tæver accepterer normalt også de andre hunde i husstanden omkring 3-4 uger.
En enkelt har været så afslappet at de andre hunde kunne hilse på hvalpene fra starten og en enkelt har været ret vagtsom omkring hvalpene i flere måneder, men 3-4 uger er også det tidspunkt hvor ulvehvalpe normalt ville komme op af hulen og derfor møde resten af flokken. Så jeg vil tro det er normen i en velfungerende flok.
maj 2008
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.135
maj 2008
Og hun skal vel også snart lidt udenfor. Det er lige det rigtige tidspunkt for dig, at det gode vejr kommer
Hun er bare dejlig. Jeg lagde ikke mærke til hendes profil, fordi der ikke stod noget med hvalp, det er det med øjnene, du ved. Det første sted man bliver blind.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.135
Er så stolt af min tæve :)