610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Er så stolt af min tæve :) Er så stolt af min tæve :)

Hun er bare så dygtig og helt fantastisk.. Da hun fik hendes hvalp var hun meget aggressiv over for min hanhund og jeg snakkede med min tæves opdrætter og hun sagde at hendes hunde først kunne lukkes sammen med et kuld hvalpe når de var 6 uger.. Så jeg regnede med at der ville gå lang tid før min tæve ville acceptere min han.. Men allerede da hvalpen var 10 dage gammel kunne min tæve gå sammen med min han dog uden hvalpen.. I dag er min hvalp 3 uger og 2 dage og hun har nu hilst på hendes far for første gang og min tæve siger ikke noget til det.. Jeg havde ikke regnet med at hun allerede nu ville acceptere at han hilste på hvalpen men hun tager det bare så pænt.. Jeg er så stolt af hende

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så stolt af min tæve :)
  • #1   25. mar 2011 Det er bare dejligt, når tingene går endnu bedre end forventet.

Mine tæver accepterer normalt også de andre hunde i husstanden omkring 3-4 uger.
    En enkelt har været så afslappet at de andre hunde kunne hilse på hvalpene fra starten og en enkelt har været ret vagtsom omkring hvalpene i flere måneder, men 3-4 uger er også det tidspunkt hvor ulvehvalpe normalt ville komme op af hulen og derfor møde resten af flokken. Så jeg vil tro det er normen i en velfungerende flok.

• #2   25. mar 2011 F.øv. er der ikke nogen billeder af hvalpen, man kan savle over ?

• #3   25. mar 2011 Der er masser af billeder af hende på hendes profil og forældrene kan også ses smiley Jeg synes det er skønt at det går så hurtigt for jeg synes det var ærgeligt hvis hun skulle være ude i en lille gang til hun var 6 uger

• #4   25. mar 2011 Ja, det gør al tilng meget nemmere, når de alle kan være sammen. Det ville være synd at holde hende alene i en lille gang så længe, tæverne vil jo ofte gerne have deres sociale liv med familien tilbage, selv om de har hvalpe. Og en ting er at have en kuld hvalpe lukket for sig selv, men det er lidt anderledes med en en hvalp.
    Og hun skal vel også snart lidt udenfor. Det er lige det rigtige tidspunkt for dig, at det gode vejr kommer

Hun er bare dejlig. Jeg lagde ikke mærke til hendes profil, fordi der ikke stod noget med hvalp, det er det med øjnene, du ved. Det første sted man bliver blind.

• #5   25. mar 2011 Min tæve har selv gået ind og ud af det rum hvor hvalpen ligger siden hvalpen var 10 dage.. Så hun har fået meget af det sociale tilbage men det er jo ikke super sjovt at sidde ude i et lille rum og det har jeg jo gjort meget for at være sammen med hvalpen.. Men nu kan hun heldigvis komme ind og være sammen med os andre.. Det er helt det rigtige tidspunkt at have hvalp på når det gode vejr kommer.. Det er en fordel med en tibetansk mastiff som får hvalpe på den her tid af året.. Hun har været med ude og er også begyndt at tisse ude lidt.. Hun løber rundt ude i græsset og hygger sig når hun er med ude.. Og det første man bliver blind på er øjnene ja smiley

Kommentér på:
Er så stolt af min tæve :)

Annonce