{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Bare lige en sød lille historie {{forumTopicSubject}}

Jeg ville bare lige fortælle en lille historie om Troja. Hun har altid været en super dejlig hund med et rigtig dejligt temperament, det har jeg aldrig været i tvivl om, men i går overoverraskede hun mig endnu en gang.

Vi har ikke været i hundeskoven et års tid, men havde så lyst i dette dejlig vejr i dag, så vi tog afsted med min veninde og hendes hund Oscar på 1 år, det var hans første gang, så vi talt lidt om hvordan han ville reagere.

Men han er en glad og nysgerrig dreng, så vi regnede med han ville hygge sig.
Men han syntes ikke det var sjovt med alle de hunde der ville hilse på ham, især en hund var hele tiden efter ham og han prøvede at bide ud efter den.
Troja gik flere gange ind i mellem. Vi besluttede os for at gå videre, han skulle ikke have en alt for dårlig oplevelse. Da vi nåede udgangen kom den hund som var efter ham hele tiden ned til os. Og min venindes hund blev bange. Men den fik ikke lov af Troja til at nærme sig ham. Hun stillede sig lige så stille foran den, uden at sig noget eller kigge på den, den prøvede så at gå forbi Troja, men Troja gik bare med rundt i rundkreds ligeså stille og roligt, så den ikke kunne komme til Oscar. Det var så vildt at se dette, vi fik helt gåsehud. Men jeg var godt nok stolt af min lille pige, at det lå så naturligt for hende at Oscar skulle passes på ♥

Forsat god solskins søndag :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare lige en sød lille historie
Kommentér på:
Bare lige en sød lille historie

Annonce