{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Hvad sker der for nogen mennesker {{forumTopicSubject}}

Solen skinder og ind i bilen med hunden og afsted til nærmeste hundeskov så han kan få brugt noget krudt.
Skoven er fuld af dejlige legene hunde og Gizmo nyder at tumle med de andre. En ældre dame med hendes 8 året schæffer tæve kommer ind i hundeskoven. Gizmo får hurtigt et rigtig godt øje til denne hund og jeg spøger damen om hendes hund er i løb hvortil hun svare nej, flere gange prøver Gizmo at hoppe på ryggen af hende og men hopper da ned igen når jeg siger nej til ham. Han går lidt væk fra tæven, men en kaster en bold og alle hunde (også min) løber efter bolden, ned af bakken det går. Jeg rejser mig fra bænken for ved at leg med dem samme ting og så mange hunde kan give en masse ballade, det gør det dog ikke, men pludselig er Gizmo igen på ryggen af tæven og denne gang står jeg ikke 3 meter fra min hund men 30 meter smiley jeg går ned af bakken til ham, ber ham hoppe af, men han sider selvfølgelig fast i hende nu. Jeg skælder ham ikke ud, men han trækker sig ud da jeg kommer, tæven piver og går lidt væk fra os. Jeg tager selvfølgelig min hund i snor nu for er godt irriteret over at man ikke ved hvornår ens hund er i løb og vil udsætte en 8 året tæve for sådan noget. Ved dette ikke er min skyld da man ikke kommer sådanne steder med en hund i løb hvis man da bare har lidt hjemme, men jeg er nu alligevel godt tosset over at dette skulle ske, at folk ikke kan tænke sig om og tanken om at denne gamle tæve måske om 63 dage har fået hvalpe hos en ældre dame som er mindre godt gående (ca 65 år og med krykker) Hendes komentar var bare nå til det der skete hvad sker der lige for folk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der for nogen mennesker
  • #1   27. mar 2011 hold da kæft en idiot...altså damen med den anden hund

• #2   27. mar 2011 Jeg har aldrig selv min tæve løs når hun er i løbetid og er meget opmærksom på, hvornår hun er det, da man skal kigge ret godt efter. Men er det i bund og grund ikke dit ansvar, at din hund hopper på den anden uanset hvad damen siger?

• #3   27. mar 2011 :o( måske det var det hun håbede på?

• #4   27. mar 2011 Hun er sku da ikke for klog.. Tænk at man er så ligeglad så man for det første møder op i en hundeskov med en tæve i løb og for det andet bare siger nå til at den er blevet parret.. Man må da virkelig håbe der ikke kommer noget ud af det

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.036
    #5   27. mar 2011 Jeg var gået. Hvad enten jeg var tævens ejer eller dig.

• #6   27. mar 2011 Det er en hund hun købte for et år siden da den har været arvlshund i en kennel, men nu var for gammel og havde fået 6 kuld, dette fortalte hun mig inden jeg spurgte til om den var i løbetid hvor hund så sagde nej det var den ikke. Jeg forlod dog også skoven efter jeg havde sagt til denne dame at min hund havde været på og hun havde sagt nå. Ved godt at dette aldrig kan blive min skyld, men har så ondt at den stakkels tæve på 8 år og håber virkelig ikke dette bliver til nogen hvalpe...

• #7   27. mar 2011 Jeg mener bestemt ikke det er ejeren af hanhunden der har ansvaret.. Man slipper da ikke en tæve i løbetid løs i en hundeskov

• #8   27. mar 2011 Nej det kan aldrig blive min skyld da man jo på eget ansvar går i hundeskoven og alle ved jo at i hundeskoven er hunden fri. så at gå i en hundeskov og slippe sin hund løs blandt alle de hanner er da det dummeste jeg længe har oplevet! og hvis hun gjore det for at få hvalpe tænker jeg lidt den der, hmm hvad med HD og adfærd hos den anden hund er det virkelig slet ikke så vigtigt mere!

• #9   27. mar 2011 Åhhhh - jammen, er det ikke skønt med alle de hundeskove.

Man ved aldrig, hvad der kan ske, når man går derind..................

• #10   27. mar 2011 Hold da op... Min tæve er ikke gået i løb endnu, men det er lige oppe over, og hun kommer ikke af snoren eller over på de grønne områder hvor de andre hunde leger frit, fordi jeg synes det er synd - både for hanhundeejerne at de skal gå og være lidt nervøse, men bestemt også for min tæve at blive oversnuset af hanhundene...

Tænk at man kan være så ligeglad... Men nej, det kan aldrig blive dit ansvar når du har spurgt om der var løbetid...

• #12   28. mar 2011 Og hvor er det bare ærgerligt, at et ellers godt initiativ som hundeskovene skal ødelægges, fordi nogle ikke forstår at bruge dem fornuftigt..

Kommentér på:
Hvad sker der for nogen mennesker

Annonce