{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

4 uger {{forumTopicSubject}}

I dag blev min lille pige 4 uger.. Hun har nu fået navn og er kommet til at hedde Nova.. Hun vejer 3456 gr. Hun er begyndt at spise hundemad og hun elsker det.. Hun har 2 gange i dag kradset på døren fordi hun skulle ud så jeg er bare så stolt af hende.. Hun er en rigtig lille frækkert der bare løber rundt og hygger sig.. Hun skal desværre en tur til dyrlæge i morgen og jeg er bare så nervøs for hvad der er galt (hun har ligesom en lille udposning i endetarmsåbningen). Jeg håber virkelig ikke det er noget alvorligt.. Det kan ses på de sidste billed på hendes profil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 uger
  • #1   30. mar 2011 Iiiiih vi har selv en Nova ;O)

Ang den der "udposning", så er der nogle hunde, der nærmest har en hudfold eller en "hud-klap" der dækker mås-hullet.
    Kunne det være sådan noget????

• #2   30. mar 2011 Anna jeg så godt dit billede og jeg ville altså ikke gå i panik over det, min Gizmo havde sådan en hele livet uden betydning og sådan så han bare ud...

• #3   30. mar 2011 Hun lyder desværre til at være generet af det for hun grynter lidt og piver en lille smule når hun skal af med afføring.. Men jeg håber bare det er noget harmløst som er let at fikse

• #4   31. mar 2011 Så har vi besøgt dyrlægen og endten er det bare fordi hendes mave lige skal vænne sig til fast føde eller også kan det være en forsnævring af hendes endetarmsåbning.. Dyrlægen mente at jeg skulle se tiden an de næste 7 - 10 dage og hvis det ikke er bedre skal hun tjekkes igen.. Så nu håber jeg bare det går væk så hun ikke ender med at skulle opereres

Kommentér på:
4 uger

Annonce