{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Billie hjemme igen fra dyrlægen... {{forumTopicSubject}}

Så fik Billie fjernet sine mælkehjørnetænder, det var det hun sku ha fjernet...
Men dyrlægen havde fjernet 2 mælkekindtænder, og det var endda uden mer pris...
Vi gav 739 kr for det hele og det er med narkose osv... Efter alle de indlæg jeg har læst herinde om priserne på det, ja så var jeg chokket... Men hørte selvfølgelig efter prisen da jeg bestilte tid, men de 2 ekstra tænder han fjernede kostede ik ekstra...

Man har da lov til at blive positiv overrasket med hensyn til prisen hos dyrlægen...

Ja så er Billie overraskende frisk til at ha været i narkose, så mon ik hun kommer sig hurtigt...

Tak til Billie's dyrlæge for en trods alt positiv oplevelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billie hjemme igen fra dyrlægen...
  • #1   1. apr 2011 Godt at høre at Billies operation er veloverstået. Da mor Bianca fik fjernet sine hvalpe hjørnetænder i 2006 gav jeg det dobbelte. Men det er ikke prisen det drejer sig om. Det er jo kendt at de små racer kan have svært ved skifte af især hjørnetænderne, så derfor bør enhver holde øje med sin hund under tandskifte.

    Bianca var helt frisk igen, da jeg hentede hende kan jeg tydeligt huske. Gad vide og Bianca og Billie som mor og datter kører på de samme Duracell batterier.

    Men så har Jackie da haft fred for en stund, og måske endda nåede at savne Billies narrestreger.


  • #2   1. apr 2011 Suzy & Plette smiley .: ja det syntes jeg også det var, men som Gitte skriver er det ik prisen det kommer an på i dette tilfælde... Jeg er helt tryg ved vores dyrlæge, og det er det vigtigste... Ja og vores hunde er trygge der selvfølgelig...

    Kirsten: tusind tak

    Gitte: Jackie nød da hun var alene, men så sku i se den velkomst Billie fik... Så savnet det har hun ihvetfald været, nu har vi li været på dyrskuepladsen.. Der fik de løbet en runde med en golden han, så en runde alene... Men hold da op den energi den bette pige har, også efter en gang narkose... Og hun ka allerede løbe side om side med Jackie... og det er i fuld galop... Billie har klaret det så flot, og hendes kommende tænder ser fine ud...


  • #3   1. apr 2011 Har lige haft to hunde afsted med tænder. Den ene skulle lige som din have fjernet ekstra mælketænder (hjørnetænder i begge sider i overmund) og en der skulle have renset tænder.

    Jeg kom af med 2400 for to hunde med narkose og ekstra fjernelse af en mælketand, samt deres klør var klippede (det plejer de nu også at gøre)

    Det var billigt i forhold de mange steder jeg undersøgte....

    /Jeanett


  • #4   1. apr 2011 Vil lige tilføje at prisen her var gældende for hvor jeg valgte af få det ordnet. Min egen dyrlæge ville have 3700. Det syntes jeg var dyrt, så valgte et andet dyrhospital jeg fik anbefalet og det her jeg ik fortrut, så prisen her var meget afgørende, jeg sparede mange penge....

    Skulle de dreje sig om sygdom, så vælger jeg min egen dyrlæge der kender mine dyr. Men en tandrensning kan de fleste klare....


  • #5   1. apr 2011 Åh gud det var dyrt...

Kommentér på:
Billie hjemme igen fra dyrlægen...

Annonce