1.319 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

stakkels vores hund stakkels vores hund

åååh nej siger jeg bare,hun fik hvalpe her den 9 marts havde en meget svær fødsel
nå den anden dag faldte vores 2 årige datter ned på hende,hun blev mere og mere halt,vi synes hun ikke havde det godt,så tog til dyrlæge med hende idag
det viser sig min datter har været så uheldig og ramme hende lige i rygranden så hun har fået en disko der,så hun kan ikke rigtig bøje hendes bagben,og at hun har fået betændelse i livmodren,hun er nu sat i pencilin kur og medicinsk behandling for diskoen
vores hund har aldrig nogen side fejlet noget som helt,hvor uheldig må man ha lov og være,har virkelig ondt af hende,kan ikke lide hun har ondt,

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stakkels vores hund
  • #1   1. apr 2011 oh det var da synd, mangler du en ammenor så har min stadig mælk ?

• #2   1. apr 2011 Det lyder da frygteligt. Så små børn og hvalpe er et rigtigt dårligt mix.
    Normalt operere man da en diskoprolabs.

• #3   1. apr 2011 det er rigtig tris
    vores hund plejer og ligge inde under bordet ved sofaen hun var gået lidt væk fra hvalpene de er i et værelse hvor børnene ikke kan komme ind vores datter havde ikke set hende ligge der får overbalance fra sofaen da hun på vej ned og ryger lige ned i ryggen af vores hund : (

hun har mælk nok vi skal hjælpe hende med og komme ind i redekassen og lægge hende godt,da det gør ondt når hun skal lægge sig ned

• #4   1. apr 2011 det ikke en hvalp vores datter har ramt,men vores elskede hund gemmen snart 7 år

• #5   1. apr 2011 Det er jeg godt klar over, men var det ikke bedre at jeres hund måske blev indlagt så og under dyrlæge opsyn hele tiden og at I så fandt en amme til hvalpene. Er det ikke lidt sent at hun har fået hvalpe i en alder af 7 år ??

• #6   1. apr 2011 Er hun blevet røngtenfotograferet hos dyrlægen ???

• #7   1. apr 2011 vores dyrelæge har sagt god for det hele og hun skulle ikke indlægges,hvis det ikke bedre mandag skal hun i røngen
    jo det er en sen alder og få hvalpe,det var ikke menigen,og hvis jeg kunne gøre det hele om skulle hun ha haft en abort sprøjte,alt det er er sku synd for hende

• #8   1. apr 2011 Det er godt nok meget uheldigt.

Er det ikke noget med at hunden skal opereres inden for meget få dage, ved en diskusprolaps, og ellers er det for sent?
    Anyways, vores røg afsted fra dyrlæge dagen efter til speicelhospital i Ålborg eller Århus dengang, fordi røngten ikke viste noget ved dyrlægen. Der blev han opereret og så stod den ellers på genoptræning.

Men hvis det er en rigtig diskusprolaps, er det så nok med medicinsk behandling?

• #9   2. apr 2011 Stakkels hund da smiley smiley

• #10   2. apr 2011 Nu som medløber-- Ja, på flere måder end en. *s*

• #11   2. apr 2011 ja det er meget uheldig
    det går fremad med hende nu så vi bare overlykkelige,så medicinen virker åbenbart,hun har selvføldig stadig ondt men får smertestillende så må vi se når det er ovre og hendes kur,men tingene er alligevel synd for hende også nu hun har hvalpe,vi tager en dag af gangen

Kommentér på:
stakkels vores hund

Annonce