{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.675 visninger | Oprettet:

Min hund vil gerne blive besøgshund {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Samojede han på nu 5 år. han er en dejlig livlig hund men samtid dejlig rolig og glad. jeg har tidligere haft ham med når jeg skulle besøge min morbror som er hjerneskadet og bor på et plejecenter sammen med andre, de elsker Tyson og selv nogle som var lidt bange/usikre omkring hunde kom hen og endte med at elske ham, og han elskede at være der da han elsker at være mindpunkt og få opmærksomhed.
jeg ku derfor godt tænke mig at tilmelde ham som besøgshund. jeg har kigget lidt rundt på nettet men har kun set at det er tryg fonden der har besøgshunde, og lige pt skriver de at de ikke søger nogle nye hunde, men har givet min mail til dem for nogle uger siden for at få noget info men har ikke rigtigt fået noget svar.
er der ikke andre der har besøgshunde, eller andre måder man ka få sin hund som besøgshund? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund vil gerne blive besøgshund
  • #1   2. apr 2011 Følger lige med her, for vi står i den samme situation her også:)

• #5   3. apr 2011 okay det vil jeg prøve, syns bare det er underligt der ikke er andre der har det smiley

• #6   3. apr 2011 Jeg arbejde selv på plejehjem og er da sikker på at de fleste plejehjem ville elske at få en dejlig hund på besøg. Jeg ville ringe til plejehjemmene og spørge om de ikke havde lyst til besøg. Tror de færreste vil sige nej smiley Det er kun dejligt at der er nogen der vil komme og være sammen med de gamle, vi går jo rundt med evig dårlig samvittighed over hvor lidt tid vi har til dem.
    Held og lykke smiley

• #7   3. apr 2011 Sandra hvor du fra?:) jeg er sosu elev sidste praktik og har en apopleksi ramt borger , jeg har bestemt mig for a finde en ejer og besøgshund og har fået lov a min vejleder:)

• #9   4. apr 2011 Min kæreste arbejder hver anden weekend på et plejehjem. En dag havde han taget noget med på arbejde jeg skulle bruge, så snor i hunden og så gik vi ellers afsted!
    Ankommet til plejehjemmet ventede vi pænt udenfor og kort efter kom min kæreste med to kollegaer, som begge synes det ville være helt fint at tage ham med ind.
    Beboerne blev herefter spurgt h em der gerne ville sige Hej til hunden. En enkelt ville meget gerne og man kunne tydeligt se hvor glad hun blev. ( hendes sprog er begrænset).
    Det er vel omtrent 1-2 måneder siden, og min kæreste beretter at hun stadig lyser op i et stort smil når han nævner vores hund. Så ingen tvivl om at nogle beboer får virkelig meget ud af det! De ansatte synes også det var hyggeligt!
    Som ekstra bonus havde plejehjemmet sådan en vægt til at veje beboerne i deres kørestole, som minder meget om dyrelægens vægt, så blev hunden også lige vejet smiley

Nå men det jeg ville frem til var at jeg da bare synds du skal springe ud i det og ringe rundt, der ska helt sikkert nok være nogen der takker ja.

• #10   4. apr 2011 Lui J

Jeg bor i Store Merløse omkring Holbæk og Tølløse, og afstand gør ik mig om min hund noget så længe det er på sjælland smiley

Palle P

Jeg er ret sikker på Tyson kan klare det, han er en ret stabil hund og som sagt så elsker han simpelthen al den opmærksomhed han ka få ^^

Kommentér på:
Min hund vil gerne blive besøgshund

Annonce