{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

stephanie k
stephanie k
Tilmeldt:
29. mar 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 11

mad mængder til hvalp..? {{forumTopicSubject}}

Har haft en diskussion med sviger far om en hvalp og dens foderhan mener at en hvalp skal ha adgang til foder altid ellers er den vild og ustyrlige og at den helst skal ha kartofler og sovs til aften hver dag. Det mener jeg så ikke men at den skal ha foder i løbet af dagen og at varm mad er engangimellem.. hva mener i..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad mængder til hvalp..?
  • #1   4. apr 2011 Det er vel op til en selv om man synes sin hund skal blive rumle tyk. Hvis den får sovs og kartofler hver dag så bliver den nok lidt tyk. Men det er en god ide at give sin hvalp mad morgen, middag og aften. Også følge foder anvisningen, dog ikke slavisk, men så hunden fungere på det. Min hvalp skal lige nu have 200 g mad om dagen, så det deler vi bare op. Husk at godbidder også er mad smiley

  • #2   4. apr 2011 Tja, min har alle dage haft mad stående fremme hele tiden. Han spiser, når han er sulten og kaster aldrig maden i sig. Han er i perfekt foderstand på den lidt slanke side, hvilket er bedst for hans dårlige knæ. Om en hund SKAL have rester hver dag. Nej, der er alt, hvad de har behov for i foderet, hvis det er ordentligt foder

  • #3   4. apr 2011 Ja det kommer anpå hunden, nogle hunde fungere fint ved at have fodder hele tiden, andre kan slet ikke styre det, mine forældres lab æder og æder, så den skal ikke ha det stående smiley med hvalpe fodre jeg 3 gange om dagen, det er smart at man kan styre hvornår de "skal" sådan ca. så længe de ikke er renlige.


  • stephanie k
    stephanie k Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 11
    #4   4. apr 2011 Ok så jeg er ikke helt på den.. mener også min hund får det den skal ha... bare træls jeg skal høre på at jeg ikke fodere den.. og at man så får en total over fodret hund hjem når den har været på ferie..fedt..

  • #5   4. apr 2011 Det er op til folk selv om hunden skal have maden stående, men man skal stadig holde sig nogenlunde til det antal gram anvisningen siger. Med hensyn til rester fra aftensmad synes jeg det er meget forkert at give den det hver dag. Der er en grund til at man køber hundefoder og det er at det (forhåbentligt) indeholder det hunden ar brug for. Det er fint nok at give hunden rester af f.eks kød og grøntsager, men det skal ikke erstatte hundens eget foder. Dette er bare min mening.

  • Johnny J
    Johnny J Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 93
    #6   4. apr 2011 det i ikke spiser giv den det plus dens foder så skal den nok blive stor og stærk smiley

  • #7   4. apr 2011 Og sikkert også overvægtig?

  • #8   4. apr 2011 3 gange om dagen.
    Spiser de det hele så skal de ikke, for så for de jo for meget mad, men hvis de ik spiser så lad det stå smiley


  • Johnny J
    Johnny J Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 93
    #9   5. apr 2011 min han er ikke overvægtig smiley han vejer næsten 29 kg og muskuløs smiley

  • Johnny J
    Johnny J Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 93
    #10   5. apr 2011 og han er 8 måneder smiley

Kommentér på:
mad mængder til hvalp..?

Annonce