2.947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Erfaringer med Farm dog Total? Erfaringer med Farm dog Total?

Vi er igang med at kigge efter nyt hundefoder og min kæreste arbejder et sted hvor en dyrelæge kom og hentede et helt læs Farm dog Total , men da jeg ikke har forstand på hvad jeg skal kigge efter udover så meget kød som muligt , ville jeg lige høre her inde .

Vi kunne få et godt tilbud på det så hvis det var noget værd ville det være en god mulighed smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Farm dog Total?
  • #1   7. apr 2011 Jeg ville ikke fodre med det. 18% majs ? DET er godt nok meget.

• #2   7. apr 2011 Suzy & Plette smiley .: Så vidt jeg kunne forstå på min kæreste havde dyrelægen købt det til sin praksis, plus han sagde noget om at det folk siger om korn ikke passede ...

Det var ligesom der mine alarmklokker ringede for det første gang jeg har hørt en dyrelæge sige det

• #3   7. apr 2011
    Christina K: Ja det jeg også blevet ops på da min hund er ved at blive undersøgt for allergi , så går ud fra det ville være en god ide jeg gik en stor bue uden om korn i foder .

Suzy & Plette smiley .: Syntes i hvertfald der er et eller andet der lyder underligt smiley

• #4   7. apr 2011 Så skal du kigge på mærker som Acana, Orijen, Wolfsblut og sikkert nogle flere jeg ikke lige kender.

Men det er en ganske anden prisklasse.

• #5   7. apr 2011
    A&D - Enzo SBT -: Vil du se det som et okay foder hvis det indeholder kød, kylling og grønsager .

• #6   7. apr 2011 Christina K: Vi ved ik om han har allergi endnu , men han klør sig sindsyg meget så vi ved at udelukke forskellige ting . Men vil lige kigge på de links der smiley

• #7   7. apr 2011 20 kg foder for 175 kr...

Muligvis en landpraksis dyrlæge der sælger til landmanden

• #8   7. apr 2011 Christina: Det kan også være lagermider så

• #9   7. apr 2011 Kød og grøntsager er godt for hundene, så ja jeg ville de det som et godt foder.

• #10   7. apr 2011 A&D - Enzo SBT -: Så har jeg da noget at gå ud fra smiley Det en jungle der ude smiley

• #11   7. apr 2011 Lige et indspark. For 10 år siden sagde folk, at allergi hos hunde kunne være gr. for meget protein i foderet.....Nu snakker man om korn....Hvad mon det næste så bliver??
    Farm dog total, er et ok foder til prisen, hvis din hund vil spise det...
    Hjemme i min menage, der bedømmes foderkvaliteten efter om det er noget som også kattene vil spise.....Det vil de ikke med farm dog, men f.eks.elsker de RC starter foder til hvalpe og ammende tæver.

• #12   7. apr 2011 Snow K:
    Man skal nok nærmere bedømme det efter om hunden fungere som den skal, ser ud som den skal og er interesseret i maden?

• #13   7. apr 2011 Ja men mit meget lange hundeliv har lært mig, at katte, faktisk er rigtig gode til at kvalitets bedømme et foder...
    Det var så også mere en reaktion på korn snakken, som jeg more mig lidt over....

• #14   7. apr 2011 Snow: man har vel lov at blive klogere og tage erfaringer til efterretning.

Der var også engang man åreladede de syge.. det gør man så ikke mere.. man er trods alt blevet klogere :o)

• #17   8. apr 2011 Jeps...Heldigvis har man lov til at blive klogere....Det her handler det om hvem der er den klogeste, Der bliver spurgt om et produkt????
    Der kommerhele tiden nye holdninger, heldigvis , omkring hvad der er den rigtigste ernæring....Jeg kigger på hundene og kattene og ser hvad de trives med, og ikke mindst på mine hvalpekuld, og så bruger jeg min livslange erfaring for hvad der er godt og mindre godt....
    Jeg slutter mig aldrig bare til de som råber højest... Det er sjældent de har ret.

• #18   8. apr 2011 De som råber højest pt. er modstanderne af korn......Ja personlige erfaringer det er det jeg går ind for.

• #19   8. apr 2011 Suzy...Lad være med at drage nogle tåbelige konklutioner omkring hvad jeg fodre med....Det eneste jeg siger om det omtalte produkt er at det efter prisen er rimeligt.....Og måske, til forske for dig selv, så har jeg prøvet både dette og næsten alle de forhandlede produkter på markedet på alle mine katte og hunde, og det igennem mange år....
    Og tænk engang, der var engang, da hundes hovedernæring var rugbrød med fedt og leverposteg. Og de blev faktisk ret så gamle, og havde ingen allergi.
    Og så inden du drager den forhastede konklution, at det er det som jeg fodre med, så er svaret nej, men jeg er så gammel så hundene i min barndom og ungdom fik det at spise.

• #21   9. apr 2011 Fish4dogs består af kartofler og laks/torsk.... det havde vi gode erfaringer med på vores gamle tæve som også havde allergi.

• #22   10. apr 2011 Allergi er et fænomen som ikke var kendt da jeg var barn og ung.
    Jeg mødte de første 40 år af mit kliv aldrig een allergi hund....Det er skam ingen hemmelighed hvad jeg fodre med, jeg fodre mine dyr udfra det mine hænder kan mærke og mine øjne kan se..... Mine hunde spiser meget forskelligt, både råt, frugt og grønt og meget fedt, og så forskellige mærker tørfoder, da jeg har jeg kennelordning, får jeg llidt store portioner af gangen. Jeg følger aldrig det som står på foder anvisningen....
    Hvordan ved du det modsatte med hensybn til allergien....
    For 40 år siden havde man slet ikke alle de tilsætningsstoffer i fødevare som der er i dag....
    Dum kommentar med hensyn til udvikling, skal jeg kommentere på din udvikling???, Nej vel... Den er jo knapt nok begyndt-
    Men jeg havde også al viden i verden i min egen forestilling da jeg var 20.

• #23   2. jan 2012 Jeg bruger farm dog total på mine 5 hunde og de stor trives på det. Pels og huld ser godt ud på dem. Og det er til at købe for penge, så ingen minus fra min side af smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Farm dog Total?

Annonce