{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt hurtig hjælp
  • #1   30. maj 2006 Havde han tygget den lidt blød i kanterne først eller slugte han den med det samme?

  • #2   30. maj 2006 Mon ikke bare du skal forberede dig på, at det måske bliver til en gang racerbæ? *gg* Men det mkan da sagtens være, at der ikke sker noget ved det. De er jo tit meget mere hårdføre end vi tror.. Heldigvis.

  • #3   30. maj 2006 Hold øje med om der er tegn på mavekneb..Cultura er godt til at snøre med samt aspargessnitter blandet i.Pøj pøj med den lille.

  • #4   30. maj 2006 Jeg er ret sikker på at hans mave nok skal gøre kål på den, ellers kommer den sandsynligvis bare op igen.

  • #5   30. maj 2006 han havde godt nok tygget lidt på den og lige pludslig var den væk, og han løb ud og drak en masse vand

  • #6   30. maj 2006 nu tager han sig en ordenlig morfar så det går nok, blev bare så forskræket

  • #7   30. maj 2006 du skal holde øje med om hans mave svulmer op, for så skal han hurtigt til dyrelægen.. sådan et kæmpestykke kan give mavedrejning, og selvom det er ikke er så tit det sker ved mindre racer skal du alligevel holde godt øje, for sådan en drejning kan de dø af hvis man ikke handler hurtigt.. men mon ikke det går uden problemer.. god bedring med ham

  • #8   30. maj 2006 Det lyder ligesom Frede. Han er også glubsk når det kommer til oksehud. Jeg er derfor stoppet med at give ham store oksehudsben. Han fik engang et galt i halsen i hans forsøg på at sluge det....han fik heldigvis prustet det op igen....glubske bæst... *LoL*
    Der er ikke noget at være nervøs for, oksehud er for hundenes vedkommende ikke noget problem når det først er passeret til maven.


  • #9   30. maj 2006 tak for det Karen, jeg holder øje med ham

  • #10   30. maj 2006 ja han skal i hverfalde ikke have flere af de stykker nu efter dette her

  • #11   30. maj 2006 Karen >> Hvordan kan sådan et stykke give mavedrejning? Jeg mener hvis hunden ikke tonser rundt bagefter...mavedrejning kommer jo ikke af sig selv....gør det?

  • #12   30. maj 2006 Helle > da Victor kun var en lille skid på 12 kg sank han en lille knude fra et kødben, og fordi han ikke var større og stykket ikke var tygget ret meget på, og hans mave hævede fik vi af dyrelægen besked på at han skulle til observation og have kontrastvæske igennem sig.. og når nu lille mopsen ikke er ret stor så kan sådan et (for vores hunde mindre) stykke vel også give samme problem.. Er ikke klar over de nærmere detaljer, men er stykket ikke ret meget blødgjort kan det give problemer...

  • #13   30. maj 2006 snakkede lige med dyrlægen hunsiger at han vil ikke få mave drejning da det er en lille hund og at stykket vil blive fordøjet i maven

  • #14   30. maj 2006 Helle> De behøver faktisk ikke løbe ret meget rundt.. Lidt hoppen (feks op af en ejer) skulle desværre også kunne give problemet... Mavedrejning kan også komme hvis hundens tørfoder svulmer meget op i maven på hunde, så der er mange ejere til store hunde der sætter foderet lidt i blød får de fodre, så tørfoderen når at svulme op udenfor hunden....

  • #15   30. maj 2006 Mopsen > Godt at høre... Ved godt det kun er stor riciko ved de store racer, men var ikke klar over at jer med mini-hunde smiley er helt udenfor fare, men dejligt for jer *ss*

  • #16   30. maj 2006 Karen >> Ja, kan godt forstå du reagerer så. Stakkels Victor-dreng. Godt der ikke skete noget.

  • #17   30. maj 2006 han skulle også slappe af efter han har spist dette stykke og så skulle maven orden det fik jeg af vide

  • #18   30. maj 2006 man bliver da nervøs når så stort stykke bliver slugt, jeg vil nu holde øje med ham af lige vel,

  • #19   30. maj 2006 Helle - Ja vi var rigtig heldige, og overhælder også Victor´s mad i de perioder hvor han er meget sulten og derfor spiser hurtigt. En af mine venners boerboel døde af mavedrejning, og den skæbne ønsker jeg ikke skal overgå andre hunde og ejere, så advare hellere en gang for meget end en for lidt...
    Smuk hund din Frede... ser ikke særlig stor ud i sofaen ved siden af sin menneske lillebror *G*
    Er ved at redigere nye billeder til Victor´s profil.. Har været på hundemarken i dag *s*


  • #20   30. maj 2006 Mopsen >> Det kan jeg godt forstå. Det havde jeg selv gjort.

    Karen >> Tark...han er også bare en dejlig dreng. :o)
    Det er din Victor i øvrigt også. Elsker store bamsehunde. ;o)


Kommentér på:
lidt hurtig hjælp

Annonce