{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dansk/tysk kennel klub?
  • #1   13. apr 2011 Michelle personligt ville jeg aldrig sælge til nogen der ville flytte over i en en klub, så kan de jo ligeså godt købe i den klub med det samme.

• #2   13. apr 2011 jeg har lige fundet deres hjemmeside. og ja. kan da godt se det er en MEGET lille klub.
    de har ingen cavalier opdrætter i klubben. så spørgsmålet er om der overhovedet er andre cavalier udstillet

nej jeg undrede mig også lige over det med at flytte den til anden klub. men da jeg ikke kendte klubben ville jeg lige vide noget om den.

for hvis det f.eks var en der ville flytte den til DDH ville jeg nok ikke have problemer med det.

• #3   13. apr 2011 må jeg hører hvad i har hørt om klubben?

• #4   13. apr 2011 det er dem de andre ikke vil lege med, som er i den klub. de snyder og svindler med så at sige alt smiley har kun hørt en helv..... masse dårligt om de få der er i klubben

• #5   14. apr 2011 Jeg ved ikke hvordan med cavalier i den klub, men kan i hvert fald se at deres islandske fårehunde absolut ikke er racetypiske.
    De holder en udstilling i "min" by hvert år, og konkurrencen må være minimal, for det er ikke meget mere end en håndfuld mennesker der stiller.

Tavlen er ikek godkendt andre steder, og det er jo ikke helt uden grund.

• Lillian B
    Lillian B Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #6   24. jul 2014 Jeg har selv to bomuldshunde. Den ene er en DKKC. Jeg har været til flere af deres udstillinger og har kun godt at sige om klubben. Hvem siger det skal være en stor klub, for at den er god?

• #7   24. jul 2014 Lillian; Jo større klub, jo større genpool. Og jo mere konkurence hvis man udstiller,

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 478
    #8   24. jul 2014 for det mindste skal det være en seriøs klub der har noget at tilbyde sine medlemmer, og deres hvalpekøbere...

DDKC har... øhm... ja. Ikke så meget at byde på.

• #9   27. jul 2014 hold da op en gammel tråd. havde helt glemt jeg havde oprettet den.

Kommentér på:
dansk/tysk kennel klub?

Annonce